Renault T 460 / 2 Tanks / Refrigerator / 2 Beds / Euro 6 nyergesvontató















































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei










- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Block heater
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Sleeping cabin
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Front axle: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vyhřívání vozidla
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Climate control
- Liegeplatz
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 R22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Cabina litera
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine couchette
- Chauffage autonome
- Climate control
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Slaapcabine
- Standkachel
- Tacho Digitaal
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Vooras: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 385/55 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Размер шин: 315/70 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 R22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç ısıtıcısı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab