Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi

PDF
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 1 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 2 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 3 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 4 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 5 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 6 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 7 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 8 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 9 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 10 - Autoline
Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi | Kép 11 - Autoline
Hirdetni szeretne?
1/11
PDF
Ár:
érdeklődésre
Érdeklődés az árról
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Márkanév: Broshuis
Modell: 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5)
Gyártási év: 2023
Teherbíró képesség: 115 600 kg
Saját tömeg: 30 000 kg
Össztömeg: 145 600 kg
Helyszín: Írország Dublin
Feltöltés dátuma: több mint egy hónapja
Autoline azonosító: FR45211
Tengelyek
Tengelyek: 5
Gumi méret: 245/70 R17.5
Gumi: 100 %
További berendezés
Szerszámosláda
Állapot
Állapot: új

Részletes információk — Új Broshuis 8-axle SL2 semi lowloader double extender(3+5) alacsony alvázkeretű pótkocsi

Neck
- The (single beam) hydraulic neck height is 350 mmandsuitable for 30T fifth wheel pressure.

- The hydraulics of the gooseneck are connected and linked with the hydraulic suspension of the dolly.

- The max fifth wheel pressure is switchable to 19T or 30T

- Front extension 1250 mm. Chamfered corners at front 400x400 mm

- Rear swing cleareance 2850 mm

- Neck width 2530 mm
> Fifth wheel height 1250 mm

- Hard wood floor of 28 mm thick

- A hydraulic stinger is provided with 2 separate operable cilinders to support the neck whilst removing the gooseneck. Cylinders approx. 1300 mm from Kingpin.

- 3,5" Kingpin, fitted under a ball bearing turntable. The turntable is connected to two double action hydraulic steering rams. Holder is suitable for mounting a 2" kingpin

- 10T certified lashing rings (max. Load 5T). According NEN12640 TÜV Certificate

- 32mm holes in the side rave, to use as lashing point

- Divided at the side raves of the neck, dim. 96x66x6mm, suitable for stakes of 81x51mm
> Spare wheel carrier at front of the gooseneck. Suitable for one spare wheel.

- At the front a pair of drop down legs (lightweight construction)

Floor
- The dolly is 1x extendible for better weight distribution or for better supporting the load.
- The loading floor is double extendible in increments of approx. 500 mm. Air assisted locking pins are fitted to either side of the main beam and operated by a single two way valve

- Height of axle bogie 850 mm (loaded)

- With a central main beam of high tensile steel

- Main beam has compression joints between neck and dolly and between dolly and rear axle bogie. The trailer can therefore also be used without dolly.

- Width of loading area 2730 mm

- 'Pull out' galvanised outriggers to increase the overall lower deck width by 500mm (250mm per side of the trailer)

- 8/10 mm steel chequer plate fitted over the suspension area

- Heavy duty side raves 240 mm deep, welded by strong steel cross members to chassis

- 10T certified lashing rings divided in the side rave of the loading floor, placed every
approx. 1.2 meter, according EN12650 with TÜV Certificate

- 32 mmholes in the side rave, to use as lashing point

- All air and service lines are located in an energy chain within the central main beam. Resulting in improved ground clearance and reduced maintenance

- Rope hooks. On each side of the trailer

- 10T lashing rings floor against the main beam

- Stake pockets divided at the side raves of the trailer, dim. 96x66x6mm, suitable for
stakes of 81x51mm

- 2 pair of stake pockets against main beam
dolly

- Stake pocket row between axle 1 and 2

- Stake pocket row between axle 2 and 3

- Stake pocket row between axle 4 and 5

- Stake pocket row between axle 6 and 7

- Stake pocket row between axle 7 and 8

- Container position for 1x 40 Ft (Container
mountings are optional)

- Beavertail of 300 mm x 12° for easy access of the lower deck, incl. U profile for the optional aluminium ramps

- At the rear of the chassis a pair of drop down steady legs to support the chassis beaver tail when using the ramps


Axle bogie
- Broshuis 12T axles

- Axle quantity: 8

- The patented SL2 suspension can be independently steered left and right. It combines a low ride height with a maximum
steer angle of 57 degrees. The patented SL2 suspension can be driven at any ride height without any influence on the toe-in and toe out. It has a travel of 360 mm (+290/-70mm). The brake cylinders are relocated to give maximum possible protection with this latest design.

- Broshuis hydraulic steering system, consists of two fully independent circuits.- Butterfly section, with adjustable conical
bearing, resulting in extremely low maintenance,- Adjustable steering rods, to correct axle alignment tracking to compensate for wear during the life of the trailer.

- Air, electrical and hydraulic service lines are housed inside the central spine(s) in an energy chain----------

- All axles of the bogie are hydraulic steered

- All dolly axles are hydraulic steered

- Distance between axles is 1510 mm

- A raise and lower valve is fitted to the hydraulic suspension for ease of loading or unloading. The left and right floor height can be operated seperatly. 2 LED indicators are installed to set the correct floor height. Operation from the neck.

- Manual override steering with 3kW electrical pump. Electrical hydraulic override steering system, to allow the axles to steer independently of the tractor unit, by means of buttons. Butterfly section, with adjustable conical bearing, extremely low maintenance adjustable steering rods, to correct axle alignment tracking to compensate for wear during the life of the trailer. Air, electrical and hydraulic service lines are housed inside the central spine(s) in an energy chain

- Two air line Wabco brake system, EC approved design with an automatic load sensing device. Spring type chambers fitted
to two axles for the hand brake. Incl. EBS

- A raisable axle is fitted on axle 1, 2 and 3 to adjust the weight on the fifth wheel or to reduce the tyre wear.

- An hydraulic pressure gauge is connected to the suspension for determing the axle loads

-Tyre brand to choice of Broshuis (Continental, Goodyear or comparable). 245/70 R17.5

- Steel rims, light grey


Lights
- Lights are complete in LED

-2 pairs of 3-chambers rear lights and Led side-marker-lights. Conform EU specifications

- Outline markerlights and license plate lights

- 1 pair of reversing lights LED

- One rear flashing beacon connection at the rear side

- Preparation for over width marker board lights.

- On each side at the neck , dolly, front and rear axle bogie a connector.

- Connector for over width marker board lights: 3 pin plug


Accessories
- Spare wheel 1x

- Central Greasing level II with a pump. Brand of pump Bekamax

- Connectors at the front: Dual 7 pin SAE plugs

- 24V power connector NATO

- A 35mm2 cable between truck and trailer for the use of any electrical power supply
> Air couplings palm type

- EBS connector

- The chassis is equipped with white reflective tape on sides and red reflective tape on the back


Paintwork
- Finished in one colour. (non-metallic)

-After chassis assembly, the support brackets for valves, air tanks and pipe and wiring runs
are fitted. The completed chassis is then shot blasted and immediately painted according to the Broshuis 2K paint system.
The final fitting of all the components is carried out after the chassis has been through the preservation process

- Permits: Heavy transport permit for the Netherlands to increase axle loads
Teljes megjegyzés mutatása
Fontos
Ez az ajánlat tájékoztató jellegű. Pontosabb információkért kérjük forduljon az eladóhoz.
Vásárlási tippek
Biztonsági tippek
Eladó ellenőrzése

Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.

Ár ellenőrzés

Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.

Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.

Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.

Kétes előre fizetés

A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.

E típusú csalások tartalmazhatnak:
  • Előleg átutalása kártyára
  • Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
  • Átutalás "Meghatalmazott" részére
  • Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
  • Átutalás hasonló nevű cég számlájára
  • Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
  • Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
  • Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Csalást észlelt?
Értesítsen bennünket
Biztonsági tippek
PDF
Gépeket vagy járműveket szeretne eladni?
Mi segítünk!
Hasonló hirdetések
Ár érdeklődésre
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Teherbírás 24 000 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Saját tömeg 6 000 kg Tengelyek 3
Németország, Bell
amag GmbH
14 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
3 776 EUR 16 000 PLN ≈ 1 466 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2024
Teherbírás 2 065 kg Felfüggesztés torziós Saját tömeg 635 kg Tengelyek 2
Lengyelország, Końskie
ZPHU Delfin
5 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
24 280 EUR 102 900 PLN ≈ 9 429 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2022
Teherbírás 18 000 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Saját tömeg 5 000 kg Tengelyek 2
Lengyelország, Teresin
NORMA MACHINERY
9 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
A gyártótól
Alacsony alvázkeretű félpótkocsi
2024
Teherbírás 100 000 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Saját tömeg 26 000 kg Tengelyek 8
Törökország, Konya
DURMUŞ ÖZGÜL OTOMOTİV İTH. İHR. SAN. VE TİC. A.Ş
9 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2024
Teherbírás 39 000 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Tengelyek 4
Ukrajna, Volochys'k
TAD
15 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
A gyártótól
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2025
Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Tengelyek 2
Csehország, Senice na Hané
PANAV, A.S.
3 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
22 067 EUR ≈ 8 569 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Tengelyek 3
Dánia, Lintrup
Lintrup Maskinhandel
14 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Teherbírás 14 500 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Saját tömeg 5 500 kg Tengelyek 2
Dánia, Horsens
Poulsen Trucks & Trailers ApS
4 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
27 000 EUR ≈ 10 480 000 Ft
A gyártótól
Alacsony alvázkeretű félpótkocsi
2025
Teherbírás 45 000 kg Felfüggesztés rugó/pneumatikus Saját tömeg 7 000 kg Tengelyek 3
Törökország
ÖNDER TRAİLER
3 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
35 000 EUR ≈ 13 590 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Tengelyek 3
Németország, Neuenkirchen-Vörden
REBO Landmaschinen GmbH
5 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
3 183 EUR 5 457 000 ARS ≈ 1 236 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Argentína, San Francisco
Maquinarias Agroviales Geferlist
3 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
26 500 EUR ≈ 10 290 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2022
Teherbírás 23 000 kg Saját tömeg 7 000 kg Tengelyek 3
Észtország, Lääne-Harju Vald
KB AUTO EESTI OÜ
13 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
új Mars NM 5x2,1 alacsony alvázkeretű pótkocsi új Mars NM 5x2,1 alacsony alvázkeretű pótkocsi új Mars NM 5x2,1 alacsony alvázkeretű pótkocsi
3
4 956 EUR 21 000 PLN ≈ 1 924 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Teherbírás 2 690 kg Tengelyek 2
Lengyelország, Inowłódz
PLANLUX
2 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
árverés 4 418 EUR 33 000 DKK ≈ 1 716 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Tengelyek 2
Dánia, Fyn
Fymas Auctions ApS – visit the auction fymasauctions.dk
7 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
50 900 EUR ≈ 19 760 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Tengelyek 4
Románia, Gataia, Jud. Timis
Maxagro
5 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
24 745 EUR ≈ 9 608 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2024
Dánia, Lintrup
Lintrup Maskinhandel
14 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Teherbírás 33 000 kg
Spanyolország, Lliça de Vall (Barcelona)<br>
TRANSGRUAS CIAL, S.L.
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Teherbírás 15 100 kg Felfüggesztés rugó/rugó Saját tömeg 8 900 kg
Lengyelország, Dabrowa k/Opola
Truckport Sp. z o.o.
19 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
63 660 EUR 1 550 000 CZK ≈ 24 720 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2023
Csehország, Velké Meziříčí
Dvořák Trucks,s.r.o.
9 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
34 000 EUR ≈ 13 200 000 Ft
Alacsony alvázkeretű pótkocsi
2024
Teherbírás 19 560 kg Saját tömeg 4 440 kg
Ausztria, Wolfsbach
HDM GmbH
8 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval