DAF 3600 ATI 6X4 FTT 3626 DKZ Tipper billenős teherautó



































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
















Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse 1: Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Emissionsklasse: Euro 0
Allgemeiner Zustand: mäßig
Technischer Zustand: mäßig
Optischer Zustand: mäßig
Wenden Sie sich an tom Reijnders, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Styretøj
Bagaksel 1: Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Reduktion: navreduktion
Emissionsklasse: Euro 0
Overordnet stand: moderat
Teknisk stand: moderat
Visuelt udseende: moderat
Front axle: Steering
Rear axle 1: Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Reduction: hub reduction
Emission class: Euro 0
General condition: moderate
Technical condition: moderate
Visual appearance: moderate
Please contact tom Reijnders for more information
Eje delantero: Dirección
Eje trasero 1: Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Reducción: reducción de cubo
Clase de emisión: Euro 0
Estado general: moderado
Estado técnico: moderado
Estado óptico: moderado
Essieu avant: Direction
Essieu arrière 1: Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Réduction: moyeux réducteurs
Classe d'émission: Euro 0
État général: puissant
État technique: puissant
État optique: puissant
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Reductie: naafreductie
Achteras 2: Reductie: naafreductie
Emissieklasse: Euro 0
Algemene staat: matig
Technische staat: matig
Optische staat: matig
Neem voor meer informatie contact op met tom Reijnders
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Redukcja: redukcja piasty
Klasa emisji: Euro 0
Stan ogólny: umiarkowanie
Stan techniczny: umiarkowanie
Stan wizualny: umiarkowanie
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro 1: Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Redução: redução do cubo
Classe de emissões: Euro 0
Estado geral: moderada
Estado técnico: moderada
Aspeto visual: moderada
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост 1: Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Редуктор: редуктор ступицы
Уровень выбросов: Euro 0
Общее состояние: удовлетворительное
Техническое состояние: удовлетворительное
Внешнее состояние: удовлетворительное
Framaxel: Styrning
Bakaxel 1: Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Minskning: minskning av nav
Utsläppsklass: Euro 0
Allmänt tillstånd: måttlig
Tekniskt tillstånd: måttlig
Optiskt tillstånd: måttlig