MAN LE 18-280 , 4X4 , Tipper , Palfinger PK 9501 billenős teherautó









































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei














- Rugós felfüggesztés
- Szervokormány
= További információk =
Kabin: LE, nap
Első tengely: Kormányzás
Daru: Palfinger PK 9501, építési év 2006, a vezetőfülke mögött
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
- All wheel drive
- Leaf spring suspension
- Power steering
= Remarks =
Location : Virovitica - Croatia
= More information =
Cab: LE, day
Front axle: Steering
Crane: Palfinger PK 9501, year of manufacture 2006, behind the cab
Pump: Yes
Tipper: Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Blattfederung
- Servolenkung
= Anmerkungen =
Standort : Virovitica - Kroatien
= Weitere Informationen =
Kabine: LE, Tag
Vorderachse: Gelenkt
Kran: Palfinger PK 9501, Baujahr 2006, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Servostyring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: LE, day cab
Foraksel: Styretøj
Kran: Palfinger PK 9501, produktionsår 2006, bag førerhuset
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Suspensión
= Más información =
Cabina: LE, día
Eje delantero: Dirección
Grúa: Palfinger PK 9501, año de fabricación 2006, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Volquete: Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Ohjaustehostin
- Direction assistée
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: LE, jour
Essieu avant: Direction
Grue: Palfinger PK 9501, année de construction 2006, derrière la cabine
Pompe: Oui
Kipper: Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Servo-upravljač
- Sospensione balestra
- All wheel drive
- Bladvering
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
Locatie: Virovitica - Kroatie
French Regestration
Remote Control , Rotator , pallet forks
= Meer informatie =
Cabine: LE, dag
Vooras: Meesturend
Kraan: Palfinger PK 9501, bouwjaar 2006, achter de cabine
Pomp: Ja
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Servostyring
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Kabina: LE, dzienna
Oś przednia: Układ kierowniczy
Żuraw: Palfinger PK 9501, rok produkcji 2006, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Direcção assistida
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: LE, dia
Eixo dianteiro: Direção
Grua: Palfinger PK 9501, ano de fabrico 2006, atrás da cabina
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кабина: LE, кабина без спального места (day)
Передний мост: Рулевое управление
Кран: Palfinger PK 9501, год выпуска 2006, сзади кабины
Насос: Да
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Posilňovač riadenia
- Bladfjäder
- Servostyrning
= Ytterligare information =
Hytt: LE, dag
Framaxel: Styrning
Kran: Palfinger PK 9501, byggnadsår 2006, bakom kabinen
Pump: Ja
Tippbil: Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Yaprak yaylı süspansiyon