Mercedes-Benz Arocs 4152 billenős teherautó






Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















CO₂ emissions (comb.): g/km
Getriebe Typ: G 330-12
AdBlue Tank: 1
Antriebsart: Internal combustion engine
Sonderausstattung
Anhängerbremse 2 - Leitung
Anhängersteckdose 24V / 15-polig
Auftritt mit Handlauf am Dach
CB-Funk
Druckluftanschluss im Fahrerhaus
Drucklufthörner (2) auf Fahrerhausdach
Komfort
Innenraumfilter Baustellenfahrzeuge
Kommunikationsschnittstelle
Kraftstofftank: 320 Ltr. Aluminium
links
Motorraum-Kapselung verstärkt
Parametrierbares Sondermodul
Rückfahrwarner akustisch (Warnsignal außen)
Sitze im Fahrerhaus: Armlehne Beifahrersitz
Sitze im Fahrerhaus: Fahrersitz Schwingsitz Komfort
Sonnenschutzrollo Seitenscheibe
Fahrertür
Stabilisator an 2. Hinterachse
verstärkt
Stahlfelgen 11.75x22.5 (an Vorderachse)
Stauklappe außen links
Steckdose 24V im Beifahrerfussraum zusätzlich
Türverlängerung für Fahrerhaus
Weitere Ausstattung
Achskonfiguration: 8x4/4
Achslast Vorderachse 7,5 t
Arocs
Batterien übereinander angeordnet
Druckluftbehälter Stahl
Drucklufteinheit niedrig
Fahrerhausboden mit Motortunnel 170 mm
Federung: Hinterfedern 2x15,0 t
Federung: Vorderfedern 7,5 t
3 Blatt
Frontscheibe getönt
Generator 100 A
Hinterachse Tellerrad 300
Info-Display 10,4 cm
Innenraumfilter: Pollenfilter
Karosserie/Aufbau: Kipper
Komfortschließanlage
Lenkhelfpumpe ungeregelt
Luftpresser 2-Zyl
Lufttrockner beheizt
Nebenantrieb MB 131-2c
Rampenspiegel
Restwärmeausnutzung
Rückwandfenster
Sitzbezug / Polsterung: Stoff
Sitze im Fahrerhaus: Beifahrerfunktionssitz
Stabilisator Hinterachse
Stabilisator Vorderachse
Tachograph / EG-Kontrollgerät
Unterfahrschutz hinten fest
Vorbereitung Mauterfassung
Vorderachse gerade
Ölkühler Getriebe
Full Service History