Mercedes-Benz SK 2644 V8 LS 6X2 10 TYRE WALKING FLOOR billenős teherautó


































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei

















- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Alu tank
- Elec. windows
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- PTO Hydraulics
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
V8 ENGINE OM 442 LA - EPS GEARBOX WITH CLUTCH PEDAL - 10 TYRES - LIFTAXLE
OPEN TOP BODY WITH ALU SIDE DOORS AND WALKING FLOOR
= More information =
Transmission
Transmission: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 gears
Axle configuration
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
Other information
Cargo space outer length: 825 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 175 cm
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спирачка на двигателя
- Motorová brzda
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Alu tank
- Bremskraftverstärker
- Elek. Fensterheber
- Luftfederung
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
V8 MOTOR OM 442 LA - EPS GETRIEBE SCHALTUNG MIT KUPPLUNGSPEDAL - 10 REIFEN - LIFTACHSE
PRITSCHE MIT ALU BORDWANDE UND BEWEGENDE BODEM (WALKING FLOOR)
= Weitere Informationen =
Getriebe: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 Gänge
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Motorbremse
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Transmission: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 gear
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
MOTOR V8 OM 442 LA - CAJA DE CAMBIOS EPS CON PEDAL DE EMBRAGUE - 10 RUEDAS - EJE ELEVABLE
CAJA ABIERTA CON CARTOLAS DE ALUMINIO - PISO MOVIL (WALKING FLOOR)
= Más información =
Transmisión: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 marchas
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- PTO Hydraulique
- Réservoir alu
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Vitres élec.
= Remarques =
MOTEUR V8 OM 442 LA - BOITE VITESSES EPS AVEC PEDALE D'EMBRAYAGE - 10 PNEUS - ESSIEU RELEVABLE
CAISSE PLATEAU RIDELLES AVEC FOND MOUVANT (WALKING FLOOR)
= Plus d'informations =
Transmission: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 vitesses
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
- Grijač
- Grijač vozila
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Alu tank
- Elek. ramen
- Luchtvering
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
V8 MOTOR OM 442 LA - EPS MET KOPPELINGSPEDAAL - 10 BANDEN - LIFTAS
OPEN LAADBAK MET ALU ZIJBORDEN MET WALKING FLOOR -
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 versnellingen
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 825 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 175 cm
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Motorbrems
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulec silnikowy
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Pędnia: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 biegi
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Transmissão: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 velocidades
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 передачи
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Motorová brzda
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Motorbroms
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Transmission: EPS 3 Pedals clutch/embrayage, 16 växlar
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
MOT: besiktigat till sep. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Motor freni
- Sleeper cab