DAF LF 45.150 / Manual / Euro 3 / Tail Lift / TUV: 2-2026 / NL truck dobozos teherautó















































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Analogue tacho
= More information =
General information
Cab: single, day
Registration number: BP-FT-47
Axle configuration
Tyre size: 245/70 R17.5
Front axle: Max. axle load: 4000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 7200 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Tail lift: AMA
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Tacho analog
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: einfach, Tag
Kennzeichen: BP-FT-47
Achskonfiguration
Refenmaß: 245/70 R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 7200 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Ladebordwand: AMA
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: enkeltseng, day cab
Registreringsnummer: BP-FT-47
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 245/70 R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7200 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Læssebagsmæk: AMA
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: simple, día
Matrícula: BP-FT-47
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 245/70 R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Trampilla elevadora: AMA
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: simple, jour
Numéro d'immatriculation: BP-FT-47
Configuration essieu
Dimension des pneus: 245/70 R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7200 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Trappe de chargement: AMA
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Tacho Analoog
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: enkel, dag
Kenteken: BP-FT-47
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/70 R17.5
Vooras: Max. aslast: 4000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 7200 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Laadklep: AMA
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: pojedynczy, dzienna
Numer rejestracyjny: BP-FT-47
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 245/70 R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7200 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AMA
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: simples, dia
Número de registo: BP-FT-47
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 245/70 R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7200 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Monta-cargas: AMA
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: односпальная, кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BP-FT-47
Конфигурация осей
Размер шин: 245/70 R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7200 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: AMA
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: endast, dag
Registreringsnummer: BP-FT-47
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 245/70 R17.5
Framaxel: Max. axellast: 4000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 7200 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Baklucka: AMA
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri