IVECO Eurocargo 75-190 Isotherm box - Zepro loadlift - Low KM - Airco dobozos teherautó







































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei





























- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 205/75R17.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3200 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 5200 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Hátsó ajtó: Zepro, hátsó ajtó
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Air suspension
- Leaf spring suspension
= Remarks =
Iveco Eurocargo
Diesel
75-190
MY: 14-10-2021
KM: 61291
Steel/air
box: 470x246x200
Box heating
Zepro lift + remote
= More information =
Cab: day
Tyre size: 205/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 3200 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 5200 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Tail lift: Zepro, tail lift
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Ресорно пружинно окачване
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Luftfederung
= Anmerkungen =
Iveco Eurocargo
Diesel
75-190
MY: 14-10-2021
KM: 61291
Steel/air
box: 470x246x200
Box heating
Zepro lift + remote
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 205/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3200 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 5200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Ladebordwand: Zepro, Heckklappe
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 205/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3200 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Læssebagsmæk: Zepro, læssebagsmæk
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Iveco Eurocargo
Diesel
75-190
MY: 14-10-2021
KM: 61291
Steel/air
box: 470x246x200
Box heating
Zepro lift + remote
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 205/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3200 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Trampilla elevadora: Zepro, válvula de cierre trasera
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Iveco Eurocargo
Diesel
75-190
MY: 14-10-2021
KM: 61291
Steel/air
box: 470x246x200
Box heating
Zepro lift + remote
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 205/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3200 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Trappe de chargement: Zepro, soupape arrière
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Zračni ovjes
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
Iveco Eurocargo
Diesel
75-190
MY: 14-10-2021
KM: 61291
Steel/air
box: 470x246x200
Box heating
Zepro lift + remote
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 205/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 3200 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 5200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Laadklep: Zepro, achtersluitklep
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Luftfjæring
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 205/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3200 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Klapa załadunkowa: Zepro, klapa tylna
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 205/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3200 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Monta-cargas: Zepro, monta-cargas
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie pneumatică
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 205/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3200 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Заднее подъемное устройство: Zepro, заднее подъемное устройство
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 205/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 3200 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 5200 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Baklucka: Zepro, baklucka
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Yaprak yaylı süspansiyon