Mercedes-Benz Antos 2027 dobozos teherautó













































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei


























- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Remote central locking
- Roof spoiler
= Remarks =
inside box 764x250x260cm
loadlift 2000kg
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Other information
Cargo space outer length: 764 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 260 cm
Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Пневматичен клаксон
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Střešní spoiler
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Luftfederung
- Lufthorn
= Anmerkungen =
innraum koffer 764x250x260cm
ladebord wand 2000kg
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Krovni spojler
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
laadbak binnen maat 764x250x260cm
laadklep 2000kg
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 764 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 260 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Fjernstyrt sentrallås
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Strešný spojler
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Luftfjädring
- Takspoiler
- Tyfon
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme