Volvo FL 250 4X2 EURO 6 599.111km DHOLLANDIA dobozos teherautó











































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Spoilers
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 315/60 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM.30, tail lift, 1500 kg
Registration number: 68-BGZ-1
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спойлер на покрива
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/60 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM.30, Heckklappe, 1500 kg
Kennzeichen: 68-BGZ-1
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/60 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM.30, læssebagsmæk, 1500 kg
Registreringsnummer: 68-BGZ-1
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/60 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM.30, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Matrícula: 68-BGZ-1
- Kattospoileri
- Raskaan käytön moottorijarru
- Frein moteur renforcé
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/60 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM.30, soupape arrière, 1500 kg
Numéro d'immatriculation: 68-BGZ-1
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Freno motore per impieghi gravosi
- Spoiler per il tetto
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Spoilers
- Versterkte motorrem
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 315/60 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM.30, achtersluitklep, 1500 kg
Kenteken: 68-BGZ-1
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/60 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM.30, klapa tylna, 1500 kg
Numer rejestracyjny: 68-BGZ-1
- Fecho centralizado remoto
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/60 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM.30, monta-cargas, 1500 kg
Número de registo: 68-BGZ-1
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/60 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM.30, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Регистрационный номер: 68-BGZ-1
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/60 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM.30, baklucka, 1500 kg
Registreringsnummer: 68-BGZ-1
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme