BSLT STC1A élelmiszeripari tartály









Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















Bodywork: Food tanker
Axle configuration
Tyre size: 385/65/22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg
Functional
Number of compartments: 1
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Felépítmény: Élelemszállító
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65/22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Funkcionális
A rekeszek száma: 1
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Nástavba: Potravinářská cisterna
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65/22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Funkční
Počet oddílů: 1
Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Aufbau: Lebensmitteltanker
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65/22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg
Funktionell
Zahl der Kammern: 1
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Karosseri: Tankbil til transport af fødevarer
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65/22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Funktionelle
Antal rum: 1
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Carrocería: Camión cisterna alimentaria
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65/22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg
Funcional
Número de compartimentos: 1
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Construction: Camion-citerne alimentaire
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65/22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Pratique
Nombre de compartiments: 1
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Sovrastruttura: Cisterna per alimenti
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65/22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg
Funzionale
Numero di scomparti: 1
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Opbouw: Levensmiddelentankwagen
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65/22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg
Functioneel
Aantal compartimenten: 1
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Budowa: Cysterna spożywcza
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65/22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Funkcjonalność
Liczba komór: 1
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Carroçaria: Camião cisterna de alimentos
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65/22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg
Funcional
Número de compartimentos: 1
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Кузов: Цистерна для пищевых продуктов
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65/22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Функциональность
Количество отсеков: 1
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Nadstavba: Cisternové vozidlo na prepravu potravín
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65/22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Funkčné
Počet oddielov: 1
Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Överbyggnad: Fodertankbil
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65/22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg
Funktionell
Antal fack: 1
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra