MAN TGL 12.250 Palfinger haakarmsysteem emelőhorgos teherautó




















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















- Euro 7
- Tetőablak
= További információk =
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 265/70 17.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4700 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8700 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Ülőhelyek száma: 3
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Coupling 50 mm
- Euro 5
- Roof hatch
= Remarks =
- Palfinger 8 Ton hooklift (type P08)
- System length 360 cm
- Hook height 157 cm
- Diesel engine D0836LFL63
- Gearbox ZF 9S-1310 OD
- Fuel tank 150 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- Extendable bumper
- Manual transmission
= More information =
Number of doors: 2
Cab: day
Tyre size: 265/70 17.5
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 8700 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Number of seats: 3
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Люк на тавана
- Euro 6
- Střešní okno
= Další informace =
Počet dveří: 2
Kabina: den
Velikost pneumatiky: 265/70 17.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4700 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 8700 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%; Redukce: jednoduchá redukce
Počet sedadel: 3
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- AHK 50 mm
- Dachluke
- Euro 5
= Anmerkungen =
- Palfinger 8 Tonnen des Abrollkipper (Typ P08)
- Systemlänge 360 cm
- Hakenhöhe 157 cm
- Dieselmotor D0836LFL63
- Getriebe ZF 9S-1310 OD
- Kraftstofftank 150 Liter
- MAN Brake Matic (Elektronisches Brems system)
- Ausziehbarer Unterfahrschutz
- Schaltgetriebe
= Weitere Informationen =
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Refenmaß: 265/70 17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 8700 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Zahl der Sitzplätze: 3
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 5
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 265/70 17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8700 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Antal sæder: 3
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Enganche de remolque de 50 mm
- Escotilla de techo
- Euro 5
= Comentarios =
- Sistema de elevación con gancho Palfinger de 8 toneladas (tipo P08)
- Longitud del sistema 360 cm.
- Altura del gancho 157 cm
- Motor diésel D0836LFL63
- Caja de cambios ZF 9S-1310 OD
- Tanque de combustible 150 litros
- MAN Brake Matic (sistema de freno electrónico)
- Parachoques extensible
- Transmisión manual
= Más información =
Número de puertas: 2
Cabina: día
Tamaño del neumático: 265/70 17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8700 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Número de plazas sentadas: 3
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Attelage de remorque 50 mm
- Euro 5
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage Palfinger 8 tonnes (type P08)
- Longueur du système 360 cm
- Hauteur du crochet 157 cm
- Moteur diesel D0836LFL63
- Boîte de vitesses ZF 9S-1310 OD
- Réservoir de carburant 150 litres
- MAN Brake Matic (système de freinage électronique)
- Pare-chocs extensible
- Transmission manuelle
= Plus d'informations =
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Dimension des pneus: 265/70 17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8700 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Nombre de places assises: 3
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Botola
- Euro 5
= Ulteriori informazioni =
Numero di porte: 2
Cabina: giorno
Dimensioni del pneumatico: 265/70 17.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4700 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 8700 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%; Riduzione: riduzione singola
Numero di posti a sedere: 3
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Interieur
- Dakluik
Overige
- Euro 5 motor
- Vangmuil 50 mm
= Bijzonderheden =
- Palfinger 8 Ton haakarmsysteem (type P08)
- Systeemlengte 360 cm
- Haakhoogte 157 cm
- Dieselmotor D0836LFL63
- Versnellingsbak ZF 9S-1310 OD
- Brandstoftank 150 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- Uitschuifbare bumper
- Handgeschakeld
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Bandenmaat: 265/70 17.5
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 8700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Aantal zitplaatsen: 3
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Takluke
- Euro 5
- Luk dachowy
- Фаркоп 50 мм
= Więcej informacji =
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 265/70 17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8700 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Liczba miejsc siedzących: 3
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5
= Mais informações =
Número de portas: 2
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 265/70 17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8700 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Número de bancos: 3
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Trapă de plafon
- Евро 5
- Люк на крыше
- Фаркоп 50 мм
= Примечания =
- Palfinger 8 тонн (тип P08)
- Длина системы 360 см
- Высота захвата 157 см.
- Дизельный двигатель D0836LFL63
- Коробка передач ZF 9S-1310 ОД
- Топливный бак 150 литров
- MAN Brake Matic (Электронная тормозная система)
- Выдвижной бампер
- Механическая коробка передач
= Дополнительная информация =
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 265/70 17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8700 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Количество мест: 3
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 5
- Strešný otvor
= Ďalšie informácie =
Počet dverí: 2
Kabína: deň
Veľkosť pneumatiky: 265/70 17.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4700 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8700 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Počet sedadiel: 3
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Euro 5
- Taklucka
= Ytterligare information =
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Däckets storlek: 265/70 17.5
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 8700 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enkelreduktion
Antal sittplatser: 3
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Tavan kapağı