KING Vehicle Body Builder
KING Vehicle Body Builder
Készleten: 17 hirdetés
6 éve az Autoline-nál
6 éve az Autoline-nál

Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó

PDF
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 1 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 2 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 3 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 4 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 5 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 6 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 7 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 8 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 9 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 10 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 11 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 12 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 13 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 14 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 15 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 16 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 17 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 18 - Autoline
Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó | Kép 19 - Autoline
Hirdetni szeretne?
1/19
PDF
94 400 EUR
Nettó ár
400 000 PLN
≈ 36 650 000 Ft
116 112 EUR
Bruttó ár
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Márkanév: Renault
Modell: D 18 HIGH P
Gyártási év: 2025
Futásteljesítmény: 10 km
Össztömeg: 18 000 kg
Helyszín: Lengyelország Słupsk7069 km to "United States/Columbus"
Lehet lizingelni is
Feltöltés dátuma: ma
Autoline azonosító: TM41504
Leírás
Karosszéria márkanév: KING
Modell: HZ-12R
Hajtás típus: elsőkerék hajtás
Motor
Típus: soros
Teljesítmény: 280 LE (206 kW)
Üzemanyag: dízel
Turbó
Intercooler
Térfogat: 7 000 cm³
Hengerek száma: 6
Euró: Euro 6
Részecskeszűrő
Sebességváltó
Típus: automata
Hátramenet
Tengelyek
Tengelyek: 2
Kerékképlet: 4x2
Felfüggesztés: rugó/pneumatikus
Ikerkerék
Fékek: tárcsa
Első tengely: fékek - tárcsa
Második tengely: fékek - tárcsa
Fékek
ABS
Vezetőfülke és kényelem
Fedélzeti komputer
Tempomat
Többfunkciós kormánykerék
Tachográf
Napfénytető
Elektromos tükrök
Üzemanyag takarékossági rendszer
Gázrugós ülések
Utastér napellenző
További opciók
Légkondicionáló
Elektromos ablakemelők: elülső
Szervokormány: hidraulikus
Pótkerék: tórusz
Belső ülések magasság beállítása
Multimédia
Autórádió: MP-3
Biztonsági jellemzők
Légzsák
Ütközésre figyelmeztető rendszer
Sávváltás segítő egység
Központi zár
Immobilizer
Intelligens sebességszabályozó rendszer
Holttér figyelő
Közlekedési tábla felismerő
ESP
Parkolássegítő rendszer
Tolatókamera
Optika
Reflektorok: LED
Kiegészítő berendezés
ASR
Teljesítményleadó tengely
AdBlue tartály
További berendezés
Szerszámosláda
Állapot
Állapot: új
Garancia:: 2 éve
Részletes információk
Szín: fehér

Részletes információk — Új Renault D 18 HIGH P emelőhorgos teherautó

Angol
KING Hakenlift – HZ-12 R – 12 Tonnen Tragkraft! NEUES Gerät vom Hersteller!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - GVM 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024


HAKENVORRICHTUNG HZ-12R


Grunddaten:

⦁ Nennladekraft – 12.000 kg

⦁ Hakenhöhe H= 1200 mm

⦁ Teleskopischer Hauptarm

⦁ Eigengewicht des Geräts - 1300 kg

⦁ Arbeitsdruck – 30 MPa

⦁ Länge des Geräts – 4000 mm

⦁ Nutzlänge der Behälter – 2800 – 4500 mm


Ausrüstung:

⦁ Der Rahmen der Hakenstruktur besteht aus hochwertigem Stahl mit lasergeschnittenen Löchern

⦁ Rollen sorgen für Stabilität der Behälterführung

⦁ Steuerung in der Kabine und von außerhalb des Fahrzeugs – manueller Notfall

⦁ Kugelgestrahlte Stahlkonstruktion, anschließend Lackierung mit Epoxidgrundierung und Oberflächenlackierung mit Polyurethanfarbe im RAL-Farbsystem

⦁ Hydraulische Containerverriegelung

⦁ Hydrauliköltank mit Ölstandsanzeige

⦁ Hydraulikpumpe

⦁ Seitlicher Unterfahrschutz

⦁ Netzkorb

⦁ Radkästen hinten

⦁ Seitenplattformen

⦁ Anti-Fahrrad-Abdeckungen

⦁ Haken mit automatischer Verriegelung

⦁ Durchführung des UDT-Verfahrens


Chassis:


DTI 8-MOTOR Kühlerfrostschutz: bis -40 °C. Maximale Leistung: 206 kW bei 2100 U/min. Max. Drehmoment: 1050 Nm von 950 bis 1600 U/min. Diesel, 6 Zylinder, in Reihe – 4 Ventile pro Zylinder – Steuerzeiten hinten. Hochdruck-Common-Rail-Direkteinspritzung 2000 bar. Zylinderdurchmesser 110 mm – Kolbenhub 135 mm – Hubraum 7,7 l. Aufladung mit einem Turbolader mit variabler Abgasrückführung. Fassungsvermögen des Schmiersystems: 27 Liter inklusive Filter Standard-Motorölwechselintervall Stahlölwanne Fassungsvermögen des Kühlsystems: 17 Liter Abgasemissionsstufe EU EURO VI Kompaktes Abgasnachbehandlungssystem (7. Einspritzdüse, Katalysator, DPF, SCR) Kühlmittelgeräuschnorm R51. 03


VORDERACHSE Vorderachstragfähigkeit: 7,5 t.

Kabinenfederung vorne über Gummi-Metall-Buchsen und hinten mechanisch kippbar. 2 beheizbare, fernbedienbare Rückspiegel. 2 Weitwinkelspiegel. Rampenspiegel. Rückspiegel für Aufbauten mit einer Breite von 2.500 bis 2.600 mm. Lufteinlass auf Fahrerhaushöhe. Luftfilter-Verschmutzungsanzeige. Vordere Kotflügel mit Spritzschutz. LED-Scheinwerfer und LED-Stufenbeleuchtung, schwarz. Visier. Verklebte, getönte Windschutzscheibe. Getönte Heckscheibe. Leiste zur Montage von Zubehör auf dem Dach.


REIFEN UND RÄDER Abmessungen 295/80 R22,5 C-Profil ECOREGIONAL HS3 / HD3 Stahlfelgen Reifendruckkontrollsystem nach ISO 11992 Stahlabdeckungen für Vorderradmuttern Ersatzrad vorübergehend montiert.


MOTORAUSRÜSTUNG Teilweise Öldampfrückführung (halbgeschlossenes System). Kaltstartsystem durch Vorwärmen der Ansaugluft. Motornebenantrieb: Abtrieb: verzahnt (DIN 5462). Antrieb: permanent Drehrichtung: wie Motor Maximales Drehmoment: 600 Nm Übersetzungsverhältnis: 1 / 1 Position: Std. 12 Elektronischer Geschwindigkeitsbegrenzer (90 km/h)


GETRIEBE Optishift 8AP-Getriebe Schaltstrategie optimiert für FUEL ECO Automatikgetriebekühler


Kabineninnenraum: Staufächer über der Windschutzscheibe: 2 Fächer (50 l) mit Netz gesichert, drei Sonnenblenden an der Windschutzscheibe. Vorbereitung für eine 24-Volt-Steckdose über der Windschutzscheibe. Digitale Rückfahrkamera Vorbereitung für den Einbau C.B. Radio. Digitaler Fahrtenschreiber DTCO 4.1 Manuelle Dachbelüftung Luftgefederter Fahrersitz mit integriertem Sicherheitsgurt Fahrerarmlehne Rote Sicherheitsgurte Sicherheitsgurt-Kontrollleuchte. 2er-Sitzbank mit Armlehne und abschließbarem Ablagefach-Aktor. Stufenweise Dimmung der Beleuchtung in der Kabine. verschiebbare Sonnenblende auf der Fahrerseite, 2 Kleiderbügel an der Rückwand, elektrische Fensterheber, Klimaanlage, Bedienungsanleitung auf Polnisch



Betriebsbremse: Zweikreis-Bremssystem. Alle Scheibenbremsen Luftkompressor 1080 l/min, 720 cm³ Zweizylinder Elektronische Steuerung der Luftproduktion durch APM (Air Product Management) Beheizter Trockner, Patronenwechsel optimiert durch vorbeugende Wartung. 2-Draht-Anhängerbremssystem mit ISO-Steckern, Stromversorgung (rot), Steuerung (gelb). Steckdose für den Anhänger


EBS: Antiblockiersystem (ABS). Anti-Rutsch-System (ASR). DTC (Deceleration Torque Control) Kombination aus Retarder und Betriebsbremse Differenzialsperre-Einschaltkontrolle (falls vorhanden) bis zu <10 km/h (4x2) Bremsleistungsalarme Kettensteuerung und Überschlagschutzsystem ESC (Elektronische Stabilitätskontrolle) Steuerkupplung Notbremsassistent ( AFU) Notbremslichter (EBL)


Ausrüstung an der Spitze
KING hooklift - HZ-12 R - 12 tons of lifting capacity! NEW device from the manufacturer!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17.99 T / DMCZ 32 T - 2024

HOOK-UP DEVICE HZ-12R

Basic data:

⦁ Nominal loading capacity – 12,000 kg

⦁ Hook height H= 1200 mm

⦁ Telescopic main arm

⦁ Net weight of the device - 1300 kg

⦁ Working pressure – 30 Mpa

⦁ Device length – 4000 mm

⦁ Usable length of containers – 2800 – 4500 mm

Equipment:

⦁ Hook body frame made of high-quality steel with laser-cut holes

⦁ Rollers ensuring the stability of the container guidance

⦁ Control in the cabin, and from the outside of the vehicle - manual emergency

⦁ Shot-blasted steel structure, then painted with epoxy primer and top-coated with polyurethane paint in the RAL colour system

⦁ Hydraulic container lock

⦁ Hydraulic oil tank with oil level indicator

⦁ Hydraulic pump

⦁ Side underrun guards

⦁ Mesh basket

⦁ Rear wheel arches

⦁ Side platforms

⦁ Anti-bicycle guards

⦁ Hook with automatic latch

⦁ UDT procedure performed

Chassis:

DTI 8 ENGINE Coolant antifreeze: up to -40° C. Maximum power: 206 kW at 2100 rpm Maximum torque: 1050 Nm from 950 to 1600 rpm Diesel, 6-cylinder, inline - 4 valves per cylinder - rear timing High-pressure Common Rail direct injection 2000 bar. Cylinder diameter 110 mm - piston stroke 135 mm - Displacement 7.7 l. Turbocharged with variable geometry turbocharger Exhaust gas recirculation Direction of rotation (from SB side): counterclockwise. Lubrication system capacity: 27 l including filter Standard engine oil change interval Steel oil pan Cooling system capacity: 17 liters Emission level EU EURO VI Compact exhaust gas treatment system (7y injector, catalytic converter, DPF, SCR) Coolant Noise standard R51.03

FRONT AXLE Front axle load capacity: 7.5 t.

Cabin suspension on rubber-metal bushes at the front and mechanical at the rear Cab tilt hydraulic. 2 heated, remote-controlled rear-view mirrors. 2 wide-angle mirrors. Ramp mirror. Rear-view mirrors for bodies 2500 to 2600 mm wide Front access mirror Air intake at cab height. Air filter contamination indicator Front fenders with anti-spray protection LED headlights and LED step lighting Black exterior cab trim. Sun visor. Bonded, tinted windscreen. Tinted rear window Roof attachment beam.

TIRES AND WHEELS Dimensions 295/80 R22.5 C profile. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Steel rims Tire pressure monitoring system in accordance with ISO 11992 Steel covers for front wheel nuts Temporarily mounted spare wheel.

ENGINE EQUIPMENT Partial oil vapour recirculation (semi-closed system) Cold engine start system by heating the intake air. Engine PTO: Output: splined (DIN 5462). Drive: permanent Direction of rotation: as engine Maximum torque: 600 Nm Gear ratio: 1 / 1 Position: 12 o'clock Electronic speed limiter (90 km/h)

GEARBOX Optishift 8AP gearbox Gear shift strategy optimized for FUEL ECO Automatic gearbox cooler

Cabin interior: Storage compartments above windscreen: 2 storage compartments (50 l) secured with netting three sun visors on windscreen Preparation for 24 volt socket above windscreen. Digital reversing camera Preparation for C.B. radio. Digital tachograph DTCO 4.1 Manual roof vent Air-suspended driver's seat with integrated seat belt Driver's armrest Red seat belts Seat belt warning light. 2-seater bench with armrest and storage actuator, lockable with key Gradual dimming of cabin lighting. sun visor sliding on driver's side 2 coat hooks on rear wall Electric window lift Air conditioning Operating instructions in Polish

Functional brake: Dual circuit braking system. All disc brakes Air compressor 1080 l/min, 720 cm³ twin-cylinder Electronic control of air production by APM (Air Product Management) Heated dryer, cartridge replacement optimized by preventive maintenance. Trailer brake system 2-wire with ISO connectors, power supply (red), control (yellow). Electric socket for trailer

EBS: Anti-lock braking system (ABS). Anti-skid system (ASR). DTC (Decel. Torque Control) Combined operation of retarders and service brake Differential lock engagement control (if equipped) up to <10 km/h (4x2) Brake performance alarms Trace control and roll mitigation system ESC (Electronic Stability Control) Coupling control Emergency Brake Assist (AFU) Emergency Brake Lights (EBL)

Equipment at the steering wheel
Teljes megjegyzés mutatása
Hakowiec KING - HZ-12 R - 12 ton udźwigu! NOWE urządzenie od producenta!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024


URZĄDZENIE HAKOWE HZ-12R


Dane podstawowe:

⦁ Nominalna moc załadunkowa – 12.000 kg

⦁ Wysokość haka H= 1200 mm

⦁ Teleskopowane ramię główne

⦁ Masa własna urządzenia - 1300 kg

⦁ Ciśnienie robocze – 30 Mpa

⦁ Długość urządzenia – 4000 mm

⦁ Długość użytkowa kontenerów – 2800 – 4500 mm


Wyposażenie:

⦁ Rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali z otworami wycinanymi laserowo

⦁ Rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera

⦁ Sterowanie w kabinie, oraz z zewnątrz pojazdu - manualne awaryjne

⦁ Konstrukcja stalowa śrutowana, następnie malowana farbą podkładową epoksydową oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL

⦁ Hydrauliczna blokada kontenera

⦁ Zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu oleju

⦁ Pompa hydrauliczna

⦁ Boczne osłony antynajazdowe

⦁ Kosz na siatkę

⦁ Nadkola tylnych kół

⦁ Podesty boczne

⦁ Osłony antyrowerowe

⦁ Hak z zapadką samoczynną

⦁ Przeprowadzenie procedury UDT


Podwozie:


SILNIK DTI 8 Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40° C. Moc maksymalna: 206 kW przy 2100 obr./min Maks. moment obrotowy: 1050 Nm od 950 do 1600 obr./min Wysokoprężny, 6. cylindrowy, rzędowy - 4 zawory na cylinder - rozrząd z tyłu Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni Common Rail 2000 bar. Średnica cylindra 110 mm - skok tłoka 135 mm - Pojemność skokowa 7,7 l. Doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii Recyrkulacja spalin Kierunek obrotów (od strony SB): przeciwny do zegara. Pojemność układu smarowania: 27 l łącznie z filtrem Okres wymiany oleju silnika standardowy Stalowa miska olejowa Pojemność układu chłodzenia: 17 litrów Poziom emisji spalin UE EURO VI System oczyszczania spalin zwarty (7y wtryskiwacz, katalizator, DPF, SCR) Płyn chłodzący Norma hałasu R51.03


OŚ PRZEDNIA Nośność osi przedniej: 7,5 t.

Zawieszenie kabiny na tulejach gumowo-metalowych z przodu i mechaniczne z tyłu Odchylanie kabiny hydrauliczne. 2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne. 2 lusterka szerokokątne. Lusterko rampowe. Lusterka wsteczne dla zabudowy o szerokości 2500 do 2600 mm Lusterko dojazdowe przednie Chwyt powietrza na wysokości kabiny. Wskaźnik zanieczyszczenia filtra powietrza Błotniki przednie z zabezpieczeniem przeciwrozbryzgowym Reflektory LED i oświetlenie stopni LED Elementy wykończeniowe zewnętrzne kabiny czarne. Osłona przeciwsłoneczna. Klejona, przyciemniona szyba przednia. Szyba tylna przyciemniana Belka do mocowania osprzętu na dachu.


OPONY I KOŁA Wymiary 295/80 R22,5 Profil C. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Obręcze stalowe System monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ISO 11992 Osłony stalowe nakrętek kół przednich Koło zapasowe mocowane prowizorycznie.


OSPRZĘT SILNIKA Częściowa recyrkulacja oparów oleju (układ półzamknięty) Układ rozruchu zimnego silnika przez podgrzewanie powietrza dolotowego. Przystawka odbioru mocy od silnika: Wyjście: wielowypust (DIN 5462). Napęd: stały Kierunek obrotu: jak silnika Moment maksymalny: 600 Nm Przełożenie: 1 / 1 Pozycja: godz. 12 Elektroniczny ogranicznik prędkości (90 km/h)


SKRZYNIA BIEGÓW Skrzynia biegów Optishift 8AP Strategia zmiany biegów zoptymalizowana dla FUEL ECO Chłodnica automatycznej skrzyni biegów


Wnętrze kabiny: Schowki nad szybą przednią: 2 schowki (50 l) zabezpieczone siatką trzy osłony przeciwsłoneczne na szybie przedniej Przygotowanie do gniazda 24 volt nad szybą przednią. Kamera cyfrowa cofania Przygotowanie do montażu C.B. radio. Tachograf cyfrowy DTCO 4.1 Wywietrznik dachowy ręczny Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa Podłokietnik kierowcy Czerwone pasy bezpieczeństwa Kontrolka pasów bezpieczeństwa. 2-miejscowa ławka z podłokietnikiem i siłownikiem schowka, zamykanego na klucz Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. osłona przeciwsłoneczna przesuwana po stronie kierowcy 2 wieszaki na tylnej ścianie Elektryczne podnoszenie szyb Klimatyzacja Instrukcja obsługi po polsku



Hamulec zasadniczy: Układ hamulcowy dwuobwodowy. Wszystkie hamulce tarczowe Sprężarka powietrza 1080 l/min, 720 cm³ dwucylindrowa Elektroniczne sterowanie produkcją powietrza przez APM (Air Product Management) Osuszacz podgrzewany, wymiana wkładu zoptymalizowana przez obsługę zapobiegawczą. Układ hamulców przyczepy 2. przewodowy ze złączkami ISO, zasilanie (czerwony), sterowanie (żółty). Gniazdo elektryczne do przyczepy


EBS: System zapobiegający blokowaniu kół (ABS). Układ przeciwpoślizgowy (ASR). DTC (Kontrola momentu obrotowego w trakcie zwalniania) Połączenie działania zwalniaczy i hamulca zasadniczego Sterowanie włączeniem blokady mechanizmu różnicowego (jeżeli jest) do <10 km/h (4x2) Alarmy sprawności hamulców Kontrola toru jazdy i system zapobiegający przewróceniu ESC (Electronic Stability Control) Kontrola sprzęgu Wspomaganie hamowania awaryjnego (AFU) Światła hamowania awaryjnego (EBL)


Wyposażenie przy kierownicy: Kierownica 4. ramienna Radioodtwarzacz analogowy i cyfrowy w formacie DAB / DAB+ Przesyłanie strumieniowe przez Bluetooth 4.0 z trybem głośnomówiącym i sterowaniem przy kierownicy Port USB


Tablica rozdzielcza: Uchwyt tabletu z 2 portami USB-C Gniazdo 12V + 24V na desce rozdzielczej do akcesoriów (wiązka 24V w schowkach nad szybą). Kluczyk z blokadą rozruchu silnika. Klucz składany Zdalne sterowanie drzwi. Regulowany ogranicznik prędkości ze sterowaniem przy kierownicy (ASL) Z Kick-Down.Pokonanie punktu oporu na końcu skoku pedału przyspieszenia powoduje automatyczną redukcję biegów. Tryb power

Ostrzeżenie o senności kierowcy (DDAW) i alarm zmiany pasa (LDWS) Radary monitorowania z boku lewej i prawej strony Alarm czołowy obecności pieszych i rowerzystów połączonej z zaawansowanymi układami hamowania awaryjnego (AEBS) i tempomatem adaptacyjnym (ACC)


kapcsolattartók mutatása
Fontos
Ez az ajánlat tájékoztató jellegű. Pontosabb információkért kérjük forduljon az eladóhoz.
Vásárlási tippek
Biztonsági tippek
Eladó ellenőrzése

Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.

Ár ellenőrzés

Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.

Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.

Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.

Kétes előre fizetés

A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.

E típusú csalások tartalmazhatnak:
  • Előleg átutalása kártyára
  • Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
  • Átutalás "Meghatalmazott" részére
  • Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
  • Átutalás hasonló nevű cég számlájára
  • Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
  • Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
  • Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Csalást észlelt?
Értesítsen bennünket
Biztonsági tippek
PDF
Gépeket vagy járműveket szeretne eladni?
Mi segítünk!
Hasonló hirdetések
55 980 EUR 237 200 PLN ≈ 21 740 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 150 LE (110 kW) Üzemanyag dízel Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
54 040 EUR 229 000 PLN ≈ 20 980 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 175 LE (129 kW) Euró Euro 6 Üzemanyag dízel Teherbírás 6 000 kg Felfüggesztés rugó/rugó Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
123 400 EUR ≈ 47 920 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 421 LE (309 kW) Euró Euro 6 Üzemanyag dízel Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
88 940 EUR 376 900 PLN ≈ 34 540 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 272 LE (200 kW) Euró Euro 6 Üzemanyag dízel Kerékképlet 4x2 Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
60 180 EUR 255 000 PLN ≈ 23 370 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 176 LE (129 kW) Euró Euro 6 Üzemanyag dízel Teherbírás 4 000 kg Kerékképlet 4x2 Felfüggesztés rugó/rugó Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
87 320 EUR 370 000 PLN ≈ 33 900 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 250 LE (184 kW) Euró Euro 6 Üzemanyag dízel Teherbírás 11 200 kg Kerékképlet 4x2 Felfüggesztés rugó/pneumatikus Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
43 190 EUR 183 000 PLN ≈ 16 770 000 Ft
Emelőhorgos teherautó
2025
10 km
Teljesítmény 150 LE (110 kW) Euró Euro 6 Üzemanyag dízel Kerékképlet 4x2 Felfüggesztés rugó/pneumatikus Karosszéria márkanév KING
Lengyelország, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval