Mercedes-Benz Actros 2545 ACTOS 2545LL. függönyponyvás tehergépkocsi













































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
































- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Oldalsó védőlemezek
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Particulate filter
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- Spoilers
- Vehicle heater
= More information =
Tyre size: 315/70R22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
APK (MOT): tested until 07/2025
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Съединение
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Geräuscharm
- Luftfederung
- Lufthorn
- Partikelfilter
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/70R22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/70R22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Filtro de particulas
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/70R22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Etäkeskuslukitus
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Faible bruit
- Filtre à particules
- Frein moteur renforcé
- Jupes latérales
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/70R22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
- Bočni pragovi
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Niska razina buke
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Bassa rumorosità
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Grembialature laterali
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Geluidsarm
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Roetfilter
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
MERCEDES-BENZ ACTROS 2545LL EURO6. 2021.
Automaat. Climatronic. Koelkast. ENZ ENZ
Bakmaten:Lengte,725cm. Breedte,248cm. Hoogte,277cm.
Voertuig indentificatie nr W1T96302010520842
SUPER MOOIE NETTE ACTROS
Voor meer info bellen:0031630969548 niet op zondag
= Meer informatie =
Bandenmaat: 315/70R22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
APK: gekeurd tot jul. 2025
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
axel_formula: Michelin
axel_mark: Michelin
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Partikkelfilter
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/70R22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
- Acoplamento
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Saias laterais
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/70R22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
APK (MOT): testado até jul. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Frână de motor heavy-duty
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сажевый фильтр
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/70R22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Postranné zásterky
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Dieselpartikelfilter
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Takspoiler
- Tyfon
- Tystgående
- Värmare
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/70R22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
MOT: besiktigat till jul. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Yan etekler