Scania R580 Topline 6x2*4 Frigo + Burg trailer - Retarder - Steering ax hűtős teherautó













































































































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
My govorim po russki!


























- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fülke
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Álló helyzetű légkondicionálás
= További információk =
Sebességváltó: Opti Cruise, 12 fogaskerekek, Automatikus
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó ajtó: onderschuifklep, 2000 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 09-BJK-4
- Air suspension
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Cabin
- Closed cabin
- Coupling
- Front window
- Heater
- Leaf spring suspension
- Spotlight front
- Stationary air conditioning
- Vehicle heater
= Remarks =
Scania R580 Topline 6x2*4 Frigo + Burg trailer - Retarder - Steering axle - Night clima
MY: 12-04-2017 / 1-9-2009
KM: 1638991
YS2R6X20005456081 / XLK3M002460033976
Frigo Truck + Trailer
Steering axle
Loadlift
Night clima
Retarder
= More information =
Transmission
Transmission: Opti Cruise, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Tail lift: slider lift, 2000 kg
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: 09-BJK-4
Additional information
Please contact VAEX The Truck Traders for more information
- Въздушно окачване
- Кабина
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Стационарна климатизация
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Kabina
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Stacionární klimatizace
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Převodovka: Opti Cruise, 12 převody, Automatické
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní dveře: onderschuifklep, 2000 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: 09-BJK-4
- Aluminium-Kraftstofftank
- Arbeitsscheinwerfer vorne
- Blattfederung
- Frontscheibe
- Geschlossene Kabine
- Kabine
- Luftfederung
- Standheizung
- Standklimaanlage
- Verwärmungsautomatik
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Scania R580 Topline 6x2*4 Frigo + Burg trailer - Retarder - Steering axle - Night clima
MY: 12-04-2017 / 1-9-2009
KM: 1638991
YS2R6X20005456081 / XLK3M002460033976
Frigo Truck + Trailer
Steering axle
Loadlift
Night clima
Retarder
= Weitere Informationen =
Getriebe
Getriebe: Opti Cruise, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Ladebordwand: unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: 09-BJK-4
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Førerhus
- Kobling
- Luftaffjedring
- Stationært airconditionanlæg
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Transmission: Opti Cruise, 12 gear, Automatisk
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Læssebagsmæk: skydelift, 2000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 09-BJK-4
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Cabina
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Sistema fija de aire acondicionado
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Scania R580 Topline 6x2*4 Frigo + Burg trailer - Retarder - Steering axle - Night clima
MY: 12-04-2017 / 1-9-2009
KM: 1638991
YS2R6X20005456081 / XLK3M002460033976
Frigo Truck + Trailer
Steering axle
Loadlift
Night clima
Retarder
= Más información =
Transmisión
Transmisión: Opti Cruise, 12 marchas, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Trampilla elevadora: trampilla elevadora, 2000 kg
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: 09-BJK-4
Información complementaria
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Lämmitin
- Ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Attraper taupe
- Cabine
- Cabine complète
- Chauffage
- Chauffage
- Pare-brise avant
- Phare de travail avant
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
- État clim
= Remarques =
Scania R580 Topline 6x2*4 Frigo + Burg trailer - Retarder - Steering axle - Night clima
MY: 12-04-2017 / 1-9-2009
KM: 1638991
YS2R6X20005456081 / XLK3M002460033976
Frigo Truck + Trailer
Steering axle
Loadlift
Night clima
Retarder
= Plus d'informations =
Transmission
Transmission: Opti Cruise, 12 vitesses, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Trappe de chargement: soupape inférieure, 2000 kg
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: 09-BJK-4
Informations complémentaires
Veuillez contacter Мы говорим по русски! pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Kabina
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Stacionarni klima-uređaj
- Zračni ovjes
- Cabina
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Trasmissione: Opti Cruise, 12 ingranaggi, Automatico
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Portellone posteriore: onderschuifklep, 2000 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: 09-BJK-4
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Cabine
- Gesloten cabine
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Standairconditioning
- Standkachel
- Vangmuil
- Verlichting voor
- Verwarming
- Voorruit
= Bijzonderheden =
Scania R580 Topline 6x2*4 Frigo + Burg trailer - Retarder - Steering axle - Night clima
MY: 12-04-2017 / 1-9-2009
KM: 1638991
YS2R6X20005456081 / XLK3M002460033976
Frigo Truck + Trailer
Steering axle
Loadlift
Night clima
Retarder
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: Opti Cruise, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Laadklep: onderschuifklep, 2000 kg
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: 09-BJK-4
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus
- Kobling
- Luftfjæring
- Stasjonært klimaanlegg
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina
- Klimatyzator
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Pędnia: Opti Cruise, 12 biegi, Automat
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Klapa załadunkowa: Winda załadowcza, 2000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 09-BJK-4
- Acoplamento
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Cabina
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Transmissão: Opti Cruise, 12 velocidades, Automática
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Monta-cargas: elevação do deslizador, 2000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 09-BJK-4
- Aerotermă
- Cabină
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Трансмиссия
Трансмиссия: Opti Cruise, 12 передачи, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: 09-BJK-4
Дополнительная информация
Свяжитесь с Мы говорим по русски! или VAEX The Truck Traders для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Stacionárna klimatizácia
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Prevodovka: Opti Cruise, 12 prevody, Automatické
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadné dvere: onderschuifklep, 2000 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Registračné číslo: 09-BJK-4
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Kabin
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Stationär luftkonditionering
- Värmare
= Ytterligare information =
Transmission: Opti Cruise, 12 växlar, Automatisk
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Baklucka: underschuifklep, 2000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 09-BJK-4
- Araç ısıtıcısı
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kabin
- Kaplin
- Sabit klima
- Yaprak yaylı süspansiyon