Rolls-Royce Corniche I Cabriolet mit Chromstoßstangen, RHD kabrió































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei












Aufbau: Cabrio
0: Corniche Corniche Convertible / Cabrioversion / 3239 Fahrzeuge
Ident.- Nr: DRH11804
location: 1
interior type: leather
number of doors: 2
Alte Bundesstraße 48
E-Dach
Automatik
Lederausstattung
Rechtslenker
Blaumetallic
Lederausstattung weiß (neu)
Verdeck weiß elektrisch
Sehr frühes Modell 1971 mit Chromstoßstangen
Fahrzeug mit FIVA Papieren
The arrival of the Rolls-Royce Silver Shadow and Bentley T series in late 1965 marked a major change in Rolls-Royce motor cars
previously the products of Crewe had employed a separate chassis but here was a car using
for the first time in RR history
unitary construction of chassis and body. This change
brought about by modernised production methods and the demise of the old coachbuilding companies inevitably decreed more uniform coachwork compared to the elegant individual designs that had gone before
but underneath the skin the new Rolls-Royce and Bentley offered even greater engineering excellence and sophistication. At the Silver Shadow's heart was Rolls-Royce's familiar alloy V8 engine retaining the same 6,230cc as in the Silver Cloud III/S3 and a power output of around 220bhp
It was in the chassis
however
that important changes were made
most notably all-round independent suspension
including a sophisticated engine pump-driven self-levelling system
and disc brakes. The year after the Silver Shadow's launch a two door coupe with coachwork by Mulliner Park Ward joined the line-up followed in 1968 by a similarly-styled drophead coupé. For 1969 all models had their interiors modified
while the following year engine capacity was increased to 6,750cc. Two years later
in 1971
the two door coupé and drophead models were renamed Corniche
simultaneously receiving a 10% power increase over the four door Silver Shadow that increased top speed to 120mph and dropped the 0-60mph acceleration to 9.6 seconds
startling figures for the time. In 1972 the suspension was completely redesigned for the fitting of radial tyres
greatly enhancing the handling
This is a right hand drive example
described as being in a fairly good condition
with no rust and all chromework in good order
The car has benefited from a full bare metal respray in dark Royal Blue
an engine service and brand new white Connolly leather back in the early 2000s
In its day there was simply no more luxurious and flamboyant way to go top-down motoring
and indeed very few contemporary cars can match the Corniche for sheer style and comfort today
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle