DAF CF 400 nyergesvontató





























Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei














- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Rendszám: 43-BGB-3
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315 70 R 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Funkcionális
Raktérkapacitás: 800 l
Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Air suspension
- fenders
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= Remarks =
Air suspension a the back has a mind of his own
ECAS should be worked on
= Dealer information =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 43-BGB-3
Axle configuration
Tyre size: 315 70 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Functional
Cargo space capacity: 800 l
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Velikost pneumatiky: 315 70 R 22,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 60%; Profil pneumatiky vpravo venku: 60%
Kapacita nákladového prostoru: 800 l
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Registrační číslo: 43-BGB-3
- Dachspoiler
- Fenders
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Luftgedering hinten : ECAS manchal functionnier
= Firmeninformationen =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 43-BGB-3
Achskonfiguration
Refenmaß: 315 70 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Funktionell
Inhalt des Laderaums: 800 l
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 43-BGB-3
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315 70 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Funktionelle
Lastrumskapacitet: 800 l
Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Cabina de dormir
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 43-BGB-3
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315 70 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Funcional
Capacidad de carga: 800 l
Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Suspension a air en arriere fait ce qu'il veut
Element ECAS est a revoir
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 43-BGB-3
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315 70 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Pratique
Capacité espace de chargement: 800 l
Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Dimensioni del pneumatico: 315 70 R 22,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 60%; Profilo del pneumatico esterno destro: 60%
Capacità della stiva di carico: 800 l
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Numero di immatricolazione: 43-BGB-3
- Dakspoiler
- fenders
- Luchtvering
- Slaapcabine
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 43-BGB-3
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315 70 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Functioneel
Inhoud laadruimte: 800 l
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Kabina sypialna
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 43-BGB-3
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315 70 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Funkcjonalność
Zawartość ładowni: 800 l
Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Cabina c/cama
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 43-BGB-3
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315 70 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Funcional
Capacidade do espaço de carga: 800 l
Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 43-BGB-3
Конфигурация осей
Размер шин: 315 70 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Функциональность
Объем грузового отсека: 800 l
Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Veľkosť pneumatiky: 315 70 R 22,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 60%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 60%
Kapacita nákladového priestoru: 800 l
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Registračné číslo: 43-BGB-3
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 43-BGB-3
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315 70 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Funktionell
Lastutrymmets kapacitet: 800 l
Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri