DAF XF 450 nyergesvontató































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei



















- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 9000 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
APK (MOT): tested until 06/2026
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Въздушно окачване
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
- Lisnata opruga
- Zračni ovjes
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Luchtvering
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: kapcsolattartók mutatása Marzena : kapcsolattartók mutatása Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website kapcsolattartók mutatása voor meer foto,s
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 9000 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
APK: gekeurd tot jun. 2026
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Drivstofftank i aluminium
- Luftfjæring
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
APK (MOT): testado até jun. 2026
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Max. axellast för: 9000 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
MOT: besiktigat till jun. 2026
- Havalı süspansiyon
- Yaprak yaylı süspansiyon