DAF XF 460 NL TRUCK /SSC/460hp/2x tank,/MOT 02/2026/ 4x pieces !! nyergesvontató



















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei


















- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- MX Retarder
- Sleeper Cab
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Rendszám: 10-BGX-6
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 6700 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- ACC
- Aluminium fuel tank
- Catalyst
- fenders
- Heater
- Laneguard
- Low-noise
- MX Retarder
- Passenger seat
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
4x pices on stock
4x Im lager
100% identiek
= Dealer information =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 10-BGX-6
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 6700 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- MX Retarder
- Nízká hlučnost
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- ACC
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fenders
- Geräuscharm
- Laneguard
- MX Retarder
- Schlafkabine
- Standheizung
- Verwärmungsautomatik
= Firmeninformationen =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 10-BGX-6
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6700 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Minimal støj
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 10-BGX-6
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6700 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- MX Retarder
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Χαμηλού θορύβου
- ACC
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Laneguard
- MX Retarder
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 10-BGX-6
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- ACC
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Chauffage
- Faible bruit
- Laneguard
- MX Retarder
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 10-BGX-6
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6700 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- MX Retarder
- Niska razina buke
- Spavaća kabina
- Bassa rumorosità
- Laneguard
- MX Retarder
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- ACC
- Aluminium brandstoftank
- fenders
- Geluidsarm
- Katalisator
- Laneguard
- MX Retarder
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Standkachel
- Verwarming
= Bijzonderheden =
voorruit kapot
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 10-BGX-6
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 6700 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Lite støy
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- ACC
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Laneguard
- MX Retarder
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 10-BGX-6
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6700 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- ACC
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Laneguard
- MX Retarder
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 10-BGX-6
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6700 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- MX Retarder
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Zgomot redus
- Încălzitor vehicul
- ACC
- Laneguard
- MX Retarder
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 10-BGX-6
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6700 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Tystgående
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 10-BGX-6
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 6700 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enda minskning
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Düşük gürültülü
- Isıtıcı
- Sleeper cab