IVECO Daily 40C18 3.0 HPI Euro 4 BE-Trekker 8.7t nyergesvontató

















































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei


















- Oldalsávok
- Pótkerék (teljes)
- Szervokormány
- Váltósofőrülés
= További információk =
Maximális vontatási súly: 6.250 kg (féktelen 6.250 kg)
Végsebesség: 1 km/h
Belső tér: kék
CO₂-kibocsátás: 1 g/km
Kibocsátási osztály: Euro 0
MOT: vizsgálták, amíg okt. 2025
Kulcsok száma: 2
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
Rendszám: 38-VJP-5
- 2-seater driver's seat
- Bijrijdersbank
- Co-driver's bench
- Front seats adjustable in height
- Full partition with window
- No air conditioning
- Power steering
- Sidebars
- Sidebars
- Spare wheel (complete)
- Spare wheel (full)
- Towbar with fixed ball
= More information =
Max. towing weight: 6.250 kg (unbraked 6.250 kg)
Top speed: 1 km/h
Interior: blue
CO2 emission: 1 g/km
Emission class: Euro 0
APK (MOT): tested until 10/2025
Number of keys: 2
VAT/margin: VAT qualifying
Registration number: 38-VJP-5
- Резервно колело (пълноразмерно)
- Странични ленти
- Усилвател на волана
- Lavice spolujezdce
- Náhradní kolo (kompletní)
- Posilovač řízení
- Beifahrerbank
- Ersatzrad
- Servolenkung
- Sidebars
= Weitere Informationen =
Max. Zuglast: 6.250 kg (ungebremst 6.250 kg)
Höchstgeschwindigkeit: 1 km/h
Innenraum: blau
CO₂-Emission: 1 g/km
Emissionsklasse: Euro 0
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Anzahl der Schlüssel: 2
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Kennzeichen: 38-VJP-5
- Medchaufførbænk
- Reservehjul (komplet)
- Servostyring
- Sidepaneler
= Yderligere oplysninger =
Tophastighed: 1 km/t
CO₂-emission: 1 g/km
Emissionsklasse: Euro 0
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Antal nøgler: 2
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Registreringsnummer: 38-VJP-5
- Πλευρικές μπάρες
- Ρεζέρβα (πλήρης)
- υδραυλικό τιμόνι
- Banqueta de copiloto
- Barras laterales
- Dirección asistida
- Rueda de repuesto (completa)
= Más información =
Peso máx. de remolque: 6.250 kg (sin freno 6.250 kg)
Velocidad máxima: 1 km/h
Interior: azul
Emisiones de CO2: 1 g/km
Clase de emisión: Euro 0
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Número de llaves: 2
IVA/margen: IVA deducible
Matrícula: 38-VJP-5
- Ohjaustehostin
- Sivupalkit
- Varapyörä (kokonainen)
- Banquette conducteur
- Barres latérales
- Direction assistée
- Roue de secours (intégrale)
= Plus d'informations =
Poids de traction max.: 6.250 kg (non freiné 6.250 kg)
Vitesse de pointe: 1 km/h
Intérieur: bleu
Émission de CO2: 1 g/km
Classe d'émission: Euro 0
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Nombre de clés: 2
TVA/marge: TVA déductible
Numéro d'immatriculation: 38-VJP-5
- Klupa za suvozača
- Rezervni kotač (cijeli)
- Servo-upravljač
- Panca del secondo conducente
- Ruota di scorta (standard)
- Servosterzo
-
- 2-zits bijrijdersbank
- Bijrijdersbank
- Geen airco
- Reservewiel (volwaardig)
- Sidebars
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig met ruit
= Bijzonderheden =
kapcsolattartók mutatása Iveco Daily 40C18 3.0 HPI Euro 4 BE-Trekker 8.7t
Er komt olie uit de uitlaat. Auto blijft roken en oliepeil zakt.
Oil coming out of the exhaust. Car keeps smoking and oil level drops
L'huile sort du pot d'échappement. La voiture continue de fumer et le niveau d'huile baisse.
Aus dem Auspuff kommt Öl. Das Auto raucht weiterhin und der Ölstand sinkt.
VIN: ZCFC40D000D348120
Prijs: € 6.300,- Euro Netto / Export
Voor meer foto's zie kapcsolattartók mutatása
GSM Jort: kapcsolattartók mutatása
GSM Roel: kapcsolattartók mutatása
Export:
Bij verkoop naar het buitenland is netto levering mogelijk (zonder BTW). Indien gewenst regelen wij ook transport en verscheping voor uw aangekochte voertuigen.
Wij verzorgen in eigen huis alle benodigde documenten en formaliteiten:
- RDW afmelden export
- 14-daags exportkenteken incl. verzekering en groene kaart
- Transitokenteken voor buitenlandse voertuigen met keuring
- EX.A douane aangifte (export buiten EU)
Wij verzoeken u vriendelijk om voor uw bezoek telefonisch een afspraak te maken. Dit om te voorkomen dat de auto verkocht is voordat u gearriveerd bent. Inruil van uw huidige bedrijfsauto is mogelijk. Financiering is ook mogelijk.
Wij spreken Nederlands. We speak English. Wir sprechen Deutsch. Nous parlons Francais.
GSM Jort: kapcsolattartók mutatása
GSM Roel: kapcsolattartók mutatása
= Meer informatie =
Max. trekgewicht: 6.250 kg (ongeremd 6.250 kg)
Topsnelheid: 1 km/u
Interieur: blue, Stof
CO₂-uitstoot: 1 g/km
Emissieklasse: Euro 0
APK: gekeurd tot okt. 2025
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Kenteken: 38-VJP-5
- Reservehjul (komplett)
- Servostyring
- Sidebeskyttere
- Kanapa współpasażera
- Koło zapasowe (kompletne)
- Listwy boczne
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Mak. waga uciągu: 6.250 kg (bez hamulca 6.250 kg)
Największa prędkość: 1 km/h
Wnętrze: niebieski
Emisja CO2: 1 g/km
Klasa emisji: Euro 0
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Liczba kluczyków: 2
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Numer rejestracyjny: 38-VJP-5
- Banco do acompanhante
- Barras laterais
- Direcção assistida
- Roda sobresselente (completa)
= Mais informações =
Peso máx. de reboque: 6.250 kg (movimento livre 6.250 kg)
Velocidade máxima: 1 km/h
Interior: azul
Emissão de CO2: 1 g/km
Classe de emissões: Euro 0
APK (MOT): testado até okt. 2025
Número de chaves: 2
IVA/margem: IVA elegível
Número de registo: 38-VJP-5
- Bare laterale
- Roată de rezervă (completă)
- Servodirecţie
- Боковые панели
- Запасное колесо (полноценное)
- Место второго водителя
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Максимальная скорость: 1 км/ч
Выбросы CO2: 1 g/km
Уровень выбросов: Euro 0
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Количество ключей: 2
НДС/маржа: С вычетом НДС
Регистрационный номер: 38-VJP-5
- Posilňovač riadenia
- Rezervné koleso (plnohodnotné)
- Sedadlo spolujazdca
- Andreförares bänk
- Reservhjul (full storlek)
- Servostyrning
- Sidoskydd
= Ytterligare information =
Max. bogseringsvikt: 6.250 kg (obromsad 6.250 kg)
Högsta hastighet: 1 km/h
Interiör: blå
CO₂-utsläpp: 1 g/km
Utsläppsklass: Euro 0
MOT: besiktigat till okt. 2025
Antal nycklar: 2
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
Registreringsnummer: 38-VJP-5
- Stepne (tam)
- Yan çubuklar
- Yardımcı sürücü oturma alanı