IVECO Stralis 460 X-Way, 253dkm!!!TIPPERHYDRAULIK!! nyergesvontató

































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei



















- Billenőplató-hidraulika
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Távirányításos központi zár
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Remote central locking
- Tipper hydraulics
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
APK (MOT): tested until 10/2025
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: average
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Хидравлика на самосвала
- Hliníková palivová nádrž
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Kipphydraulik
- Luftfederung
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Luftaffjedring
- Tipladshydraulik
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Bloqueo centralizado a distancia
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Hidráulica de volquete
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kipin hydrauliikka
- Lämmitin
- Chauffage
- Hydraulique
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
État général: bon
État technique: moyen
État optique: moyen
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Zračni ovjes
- Idraulica cassone ribaltabile
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Kiphydrauliek
- Luchtvering
- Standkachel
= Bijzonderheden =
Nice Iveco Stralis from the 1ste Dutch owner with originally only 253tkm!
besides the mentioned options this truck has:
-9000kg on the front axle
-1 beth
-Fridge
-Tipper hydraulic
-Moveable 5th wheel
etc etc
Holland truck 1 owner
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: kapcsolattartók mutatása
E-mail: kapcsolattartók mutatása
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
APK: gekeurd tot okt. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Fjernstyrt sentrallås
- Hydraulikk for tippvogn
- Luftfjæring
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hydraulika
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
- Aquecedor
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Kúrenie
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Tippvagnshydraulik
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
MOT: besiktigat till okt. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Araç ısıtıcısı
- Damper hidroliği
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Uzaktan merkezi kilitleme