MAN TGX 33.540 TGX 33.540 6x4 BLS nyergesvontató















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
















- Navigációs rendszer
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Air horn
- Leaf spring suspension
- Navigation system
- Sleeper cab
= Remarks =
MAN TGX-33.540 6x4 BLS
Manufacturer: MAN
Type: TGX 33.540 6x4 BLS
First registration: 20-12-2013
Chassis number: WMA30XZZ5EP050160
KM: 299.378
Engine: 540 HP / EURO 5 / Diesel
Transmission: Manuel 12+2 / ZF intarder
Wheelbase: 3500 mm
1st axle: 9.000 kg -- Steel suspension -- 385/65 R 22,5
2nd axle: 13.000 kg -- Air suspension -- 315/70 R 22,5
3th axle: 13.000 kg -- Air suspension -- 315/70 R 22,5
Brakes: EBS
ABS/EBS system: 4S/4M
GVW: 33.000 kg
GCW: 180.000
Jost sliding 5th wheel
Big fueltank
4x toolbox
Electrical and air connection
Nato plug
Stairs
Working lamps
Cabin
Central locking with remote
Clean spacious cabin
Airco
Night airco
Cruise control
Seats with air suspension
2 beds with light and alarm
Radio CD Navigation
Multi-functional steering wheel
MXN screen
Sunvisor
3x storage box
Fridge
TV with remote
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Transmission
Transmission: MAN Manuel ZF intarder, Manual gearbox
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
MAN TGX-33.540 6x4 BLS
Manufacturer: MAN
Type: TGX 33.540 6x4 BLS
First registration: 20-12-2013
Chassis number: WMA30XZZ5EP050160
KM: 299.378
Engine: 540 HP / EURO 5 / Diesel
Transmission: Manuel 12+2 / ZF intarder
Wheelbase: 3500 mm
1st axle: 9.000 kg -- Steel suspension -- 385/65 R 22,5
2nd axle: 13.000 kg -- Air suspension -- 315/70 R 22,5
3th axle: 13.000 kg -- Air suspension -- 315/70 R 22,5
Brakes: EBS
ABS/EBS system: 4S/4M
GVW: 33.000 kg
GCW: 180.000
Jost sliding 5th wheel
Big fueltank
4x toolbox
Electrical and air connection
Nato plug
Stairs
Working lamps
Cabin
Central locking with remote
Clean spacious cabin
Airco
Night airco
Cruise control
Seats with air suspension
2 beds with light and alarm
Radio CD Navigation
Multi-functional steering wheel
MXN screen
Sunvisor
3x storage box
Fridge
TV with remote
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Getriebe: MAN Manuel ZF intarder, Schaltgetriebe
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
- Navigationssystem
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Tungt læs
Transmission: MAN Manuel ZF intarder, Manuel gearkasse
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Reduktion: navreduktion
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Σύστημα πλοήγησης
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Sistema de navegacion
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Transmisión: MAN Manuel ZF intarder, Cambio manual
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Reducción: reducción de cubo
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Corne de l'air
- Suspension de feuille
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Transmission: MAN Manuel ZF intarder, Commande manuelle
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Navigacijski sustav
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Luchthoorn
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
MAN TGX-33.540 6x4 BLS
Manufacturer: MAN
Type: TGX 33.540 6x4 BLS
First registration: 20-12-2013
Chassis number: WMA30XZZ5EP050160
KM: 299.378
Engine: 540 HP / EURO 5 / Diesel
Transmission: Manuel 12+2 / ZF intarder
Wheelbase: 3500 mm
1st axle: 9.000 kg -- Steel suspension -- 385/65 R 22,5
2nd axle: 13.000 kg -- Air suspension -- 315/70 R 22,5
3th axle: 13.000 kg -- Air suspension -- 315/70 R 22,5
Brakes: EBS
ABS/EBS system: 4S/4M
GVW: 33.000 kg
GCW: 180.000
Jost sliding 5th wheel
Big fueltank
4x toolbox
Electrical and air connection
Nato plug
Stairs
Working lamps
Cabin
Central locking with remote
Clean spacious cabin
Airco
Night airco
Cruise control
Seats with air suspension
2 beds with light and alarm
Radio CD Navigation
Multi-functional steering wheel
MXN screen
Sunvisor
3x storage box
Fridge
TV with remote
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Transmissie
Transmissie: MAN Manuel ZF intarder, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Førerhus med soveplass
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Kabina sypialna
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
= Więcej informacji =
Budowa: Duże obciążenia
Pędnia: MAN Manuel ZF intarder, Manualna skrzynia biegów
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Sistema de navegação
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carga pesada
Transmissão: MAN Manuel ZF intarder, Caixa de velocidades manual
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Redução: redução do cubo
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Claxon pneumatic
- Sistem de navigație
- Suspensie pe arcuri
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Система навигации
= Дополнительная информация =
Кузов: Тяжелый груз
Трансмиссия: MAN Manuel ZF intarder, Механическая коробка передач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Navigačný systém
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Tung last
Transmission: MAN Manuel ZF intarder, Manuell
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22,5; Max. axellast: 13000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22,5; Max. axellast: 13000 kg; Minskning: minskning av nav
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon