Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER nyergesvontató









































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei














- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heater
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Heavy load
Front axle 1: Tyre size: 385x65x22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Tyre size: 385x65x22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 3: Tyre size: 435x50x22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315x80x22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315x80x22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Registration number: BT-LH-97
- Нагревател
- Отопление
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Vorderachse 1: Refenmaß: 385x65x22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385x65x22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 3: Refenmaß: 435x50x22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315x80x22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315x80x22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kennzeichen: BT-LH-97
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Tungt læs
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385x65x22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385x65x22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 3: Dækstørrelse: 435x50x22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315x80x22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315x80x22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Registreringsnummer: BT-LH-97
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385x65x22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385x65x22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 3: Tamaño del neumático: 435x50x22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315x80x22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315x80x22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Matrícula: BT-LH-97
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385x65x22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385x65x22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 3: Dimension des pneus: 435x50x22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315x80x22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315x80x22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Numéro d'immatriculation: BT-LH-97
- Grijanje
- Grijač
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verwarming
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Zware last
Vooras 1: Bandenmaat: 385x65x22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Bandenmaat: 385x65x22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 3: Bandenmaat: 435x50x22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315x80x22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315x80x22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Kenteken: BT-LH-97
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Oppvarming
- Servostyring
- Varmeapparat
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385x65x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385x65x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 3: Rozmiar opon: 435x50x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315x80x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315x80x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Numer rejestracyjny: BT-LH-97
- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
= Mais informações =
Carroçaria: Carga pesada
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385x65x22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385x65x22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 3: Tamanho dos pneus: 435x50x22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315x80x22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315x80x22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Número de registo: BT-LH-97
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Încălzire
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогрев
- Обогреватель
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Тяжелый груз
Передний мост 1: Размер шин: 385x65x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Размер шин: 385x65x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 3: Размер шин: 435x50x22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315x80x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315x80x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Регистрационный номер: BT-LH-97
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Vykurovanie
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Servostyrning
- Sovhytt
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Tung last
Framaxel 1: Däckets storlek: 385x65x22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385x65x22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 3: Däckets storlek: 435x50x22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315x80x22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315x80x22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Registreringsnummer: BT-LH-97
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab