Scania R500 nyergesvontató















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
















- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- (Roof) spoiler
- Air horn
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Parking heater Diese
- Side Skirts
- Sleeping cabin
- Spotlights
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Front axle: Tyre size: 385/55X22,5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 20%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 315/80X22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%; Suspension: air suspension
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average
Damages: none
Registration number: GEENKENTEKEN
- Прожектори
- Спална кабина
- Странични престилки
- Boční lemy
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- (Dach-)Spoiler
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenleiste
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Vorderachse: Refenmaß: 385/55X22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 20%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 315/80X22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%; Federung: Luftfederung
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Kennzeichen: GEENKENTEKEN
- Projektører
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55X22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80X22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%; Affjedring: luftaffjedring
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: GEENKENTEKEN
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Faldones laterales
- Reflectores
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55X22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80X22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%; Suspensión: suspensión neumática
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
Matrícula: GEENKENTEKEN
- Makuutilallinen ohjaamo
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Corne à air
- Jupes latérales
- Phares longue portée
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55X22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80X22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%; Suspension: suspension pneumatique
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: GEENKENTEKEN
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Fari di profondità
- Grembialature laterali
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Side Skirts
- Slaapcabine
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Vooras: Bandenmaat: 385/55X22,5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 315/80X22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%; Vering: luchtvering
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Kenteken: GEENKENTEKEN
- Lufthorn
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55X22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 20%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80X22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: GEENKENTEKEN
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Saias laterais
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55X22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80X22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%; Suspensão: suspensão pneumática
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
Número de registo: GEENKENTEKEN
- Claxon pneumatic
- Fuste laterale
- Proiectoare
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обтекатели шасси
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 385/55X22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 20%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 315/80X22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%; Подвеска: пневматическая подвеска
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: GEENKENTEKEN
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Framaxel: Däckets storlek: 385/55X22,5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80X22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%; Fjädring: luftfjädring
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: GEENKENTEKEN
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yan etekler