Volvo FH 13.420 Wielbasis 400 cm / 9 T vooras / Alcoa / Sper / GVW 205 nyergesvontató































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei











- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tárcsafékek
- Vonófej
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385-65-22.5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315-70-22.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Felfüggesztés: légrugózás
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Disc brakes
- Heavy duty engine brake
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab
- Trailer coupling
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385-65-22.5; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 315-70-22.5; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Suspension: air suspension
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Please contact Jan-Willem Keurentjes for more information
- Буксирен прът
- Дискови спирачки
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Kotoučové brzdy
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Závěs pro přívěs
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385-65-22.5; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 315-70-22.5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anhängerkupplung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385-65-22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 315-70-22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Federung: Luftfederung
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Jan-Willem Keurentjes, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
- Trækstang
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385-65-22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 315-70-22.5; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- άγκιστρο ρυμούλκησης
- υδραυλικό τιμόνι
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- Gancho de remolque
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385-65-22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315-70-22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Vetokoukku
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Crochet de traction
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385-65-22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315-70-22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Suspension: suspension pneumatique
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Poluga za vuču
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Aggancio rimorchio
- Avvisatore acustico pneumatico
- Freni a disco
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385-65-22.5; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 315-70-22.5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Sospensione: sospensione pneumatica
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- Aluminium brandstoftank
- Luchthoorn
- Passagiersstoel
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Trailer coupling
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
YV2RTW0A5HB793893
Nederlandse registratie / Dutch Documents
9 Tons vooras
20.500 GVW
Alcoa
Standkachel
Standairco
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385-65-22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 315-70-22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Vering: luchtvering
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Jan-Willem Keurentjes
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Servostyring
- Skivebremser
- Tilhengerfeste
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hak do holowania
- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385-65-22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 315-70-22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Gancho de reboque
- Sofagem de parque
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385-65-22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315-70-22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Bară de remorcare
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frâne cu disc
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Усилитель рулевого управления
- Фаркоп
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385-65-22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 315-70-22.5; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Posilňovač riadenia
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Ťažné zariadenie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385-65-22.5; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315-70-22.5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Släpvagnskoppling
- Sovhytt
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385-65-22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 315-70-22.5; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Fjädring: luftfjädring
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Disk frenler
- Havalı korna
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Çeki demiri