Volvo FH 16.700 FH16-700 8X4 140 TON FULL STEEL nyergesvontató

































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei





















- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Sleeper cab
- Spotlights
= More information =
Bodywork: Heavy load
Transmission: I SHIFT, Automatic
Front axle 1: Tyre size: 385X65X22.5; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Front axle 2: Tyre size: 315X80X22.5; Steering; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315X80X22.5; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 285X70X19.5; Steering; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Fernlicht
- Lenkhilfe
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Getriebe: I SHIFT, Automatik
Vorderachse 1: Refenmaß: 385X65X22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Vorderachse 2: Refenmaß: 315X80X22.5; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 315X80X22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 285X70X19.5; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Projektører
- Servostyring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Tungt læs
Transmission: I SHIFT, Automatisk
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385X65X22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 315X80X22.5; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315X80X22.5; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 285X70X19.5; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Dirección asistida
- Luces brillantes
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Transmisión: I SHIFT, Automático
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385X65X22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 315X80X22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315X80X22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 285X70X19.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine de couchage
- Direction assistée
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Transmission: I SHIFT, Automatique
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385X65X22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 315X80X22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315X80X22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 285X70X19.5; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verstralers
= Meer informatie =
Opbouw: Zware last
Transmissie: I SHIFT, Automaat
Vooras 1: Bandenmaat: 385X65X22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Vooras 2: Bandenmaat: 315X80X22.5; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315X80X22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 285X70X19.5; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Servostyring
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Budowa: Duże obciążenia
Pędnia: I SHIFT, Automat
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385X65X22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 315X80X22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315X80X22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 285X70X19.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carga pesada
Transmissão: I SHIFT, Automática
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385X65X22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 315X80X22.5; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315X80X22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 285X70X19.5; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Рессорная подвеска
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Тяжелый груз
Трансмиссия: I SHIFT, Автоматическая
Передний мост 1: Размер шин: 385X65X22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Передний мост 2: Размер шин: 315X80X22.5; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Размер шин: 315X80X22.5; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 285X70X19.5; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Servostyrning
- Sovhytt
- Spotlights
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Tung last
Transmission: I SHIFT, Automatisk
Framaxel 1: Däckets storlek: 385X65X22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Framaxel 2: Däckets storlek: 315X80X22.5; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315X80X22.5; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 285X70X19.5; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
- Hidrolik direksiyon
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon