Kel-Berg 3 AXLE , RAMP 2E LIFT AXLE platós pótkocsi



























Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
































Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Középső tengely 2: Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%
Középső tengely 3: Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 255%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 245X70X17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Middle axle 2: Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Middle axle 3: Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 255%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Cargo space outer length: 765 cm
Cargo space outer width: 249 cm
Cargo space outer height: 60 cm
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Mittenachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Mittenachse 3: Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 255%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Midterste aksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Midterste aksel 3: Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 255%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje central 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje central 3: Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 255%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu central 2: Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu central 3: Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 255%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 245X70X17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Middenas 2: Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Middenas 3: Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 255%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Buiten lengte laadruimte: 765 cm
Buiten breedte laadruimte: 249 cm
Buiten hoogte laadruimte: 60 cm
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś środkowa 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś środkowa 3: Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 255%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo intermédio 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo intermédio 3: Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 255%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Средний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Средний мост 3: Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 255%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Centralaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Centralaxel 3: Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 255%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%