Új Renault Master platós teherautó < 3.5t

















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei







☑ We do not base prices on financing options
You can use your own financial advisor. We can also assist in finding the best financing option for your company.
☑ We offer the lightest bodyworks on the market
As a manufacturer, we provide custom-made bodyworks. Profiles are produced using our own molds, reducing the bodywork weight by over 100 kg* without compromising durability. As much as 95% of profiles in flatbed bodyworks are aluminum, with 80% anodized.
☑ We are a direct manufacturer of bodyworks
By purchasing from us, you avoid intermediaries who charge high commissions.
We invite you to contact us!
---
New Renault Master 2.3 dCi 165HP
Manual air conditioning
Cruise control
Suspension driver’s seat, adjustable with a foldable armrest
105-liter fuel tank
Electrically controlled, heated side mirrors on long arms
Twin-turbocharged
SCR exhaust gas cleaning system with electronically controlled AdBlue injection
Impulse driver’s window
Tarpaulin Bodywork 8EP 4200x2100x2100
Intermediate frame 100% aluminum
Peripheral profiles 100% anodized aluminum
Sideboards 100% anodized aluminum
Front and middle posts 100% anodized aluminum
Frame boards 100% anodized aluminum
6 pairs of cargo hooks
Roof spoiler with side fairings
750 kg liftgate
100-liter toolbox
Water tank with soap dispenser
☑ Nie uzależniamy ceny od formy finansowania Możesz skorzystać ze swojego doradcy finansowego. Możemy również pomóc w znalezieniu odpowiedniej formy finansowania dla Twojej firmy.
☑ Oferujemy najlżejsze zabudowy na rynku Jako producent, możemy zaproponować zabudowy "szyte na miarę". Profile wyprodukowane są według naszych matryc. Dzięki temu możemy odchudzić zabudowę o ponad 100kg* nie tracąc na wytrzymałości. Aż 95% profili w zabudowach skrzyniowych to profile aluminiowe, z czego 80% to profile anodowane.
☑ Jesteśmy bezpośrednim producentem zabudów, kupując u nas unikasz pośredników pobierających ogromne prowizje
Zapraszamy do kontaktu
Nowy Renault Master 2.3 dCi 165KM
-Klimatyzacja manualna
-Tempomat
-Fotel kierowcy amortyzowany, regulowany z podłokietnikiem składanym
-Zbiornik 105l
-Elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka boczne na długich ramionach
-Turbodoładowanie podwójną turbosprężarką
-System oczyszczania spalin SCR z wtryskiem AdBlue sterowanym elektronicznie
-Szyba kierowcy impulsowa
Zabudowa Skrzynia z plandeką 8EP 4200x2100x2100
Rama pośrednia 100% aluminium
Profile obwodowe 100% aluminium anodowane
Burty boczne 100% aluminium anodowane
Słupki przednie i środkowe 100% aluminium anodowane
Deski stelaża 100% aluminium anodowane
6 par uchwytów ładunkowych
Spojler dachowy z owiewkami bocznymi
Winda 750kg
Skrzynka narzędziowa 100 litrów
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło