GINAF X 5250 TS Rijplatenwagen rijden vanaf de kraan rijplaten platós teherautó





































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei
























Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg
Wenden Sie sich an Jeroen de Koker, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg
Price: On request
Please contact Jeroen de Koker for more information
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Origineel Nederlandse vrachtwagen voor het leggen van rijplaten.
Johnsored 2640 kraan met knijper
De auto kan rijden vanaf de kraan
Auto direct uit het werk, kan direct aan het werk
Voor meer informatie graag telefonisch contact.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen de Koker
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg