Mercedes-Benz Axor 2529 6 x 2 ,Garbage,śmieciarka,Poubelle,Müll,manual weighin szemétszállító





































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei



























- Alumínium üzemanyagtartály
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315 70 R 22,5
Első tengely: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- PTO
= Dealer information =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 315 70 R 22,5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
Damages: none
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- PTO
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
- Zapfwelle (PTO)
= Firmeninformationen =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315 70 R 22,5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315 70 R 22,5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- PTO
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315 70 R 22,5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Voimanotto
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315 70 R 22,5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Priključno vratilo
- Zračni ovjes
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- PTO
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315 70 R 22,5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315 70 R 22,5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315 70 R 22,5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315 70 R 22,5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- PTO
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- PTO
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315 70 R 22,5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
- PTO