MAN TGX 26.560 6X2 EURO 6 - 11.500L VACUUM CLEANER - 2 COMPARTIMENTE szippantós

































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei










- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Kihajtás
- Sleeper Cab
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/55 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/70 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 12000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/55 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Felfüggesztés: légrugózás
A rekeszek száma: 2
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Power take-off (PTO)
- PTO
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Front axle: Tyre size: 385/55 R 22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 R 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 385/55 R 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Number of compartments: 2
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/55 R 22.5; Max. zatížení nápravy: 8500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/70 R 22.5; Max. zatížení nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 70%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 70%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 70%; Profil pneumatiky vpravo venku: 70%; Redukce: jednoduchá redukce; Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/55 R 22.5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Počet oddílů: 2
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 R 22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 R 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55 R 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Luftfederung
Zahl der Kammern: 2
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftudtag
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 R 22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 R 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55 R 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: luftaffjedring
Antal rum: 2
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- PTO
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 R 22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 R 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55 R 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión neumática
Número de compartimentos: 2
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Voimanotto
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Réservoir de carburant en aluminium
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension pneumatique
Nombre de compartiments: 2
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Priključno vratilo
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Presa di forsa
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/55 R 22.5; Carico massimo per asse: 8500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/70 R 22.5; Carico massimo per asse: 12000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 70%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 70%; Profilo del pneumatico interno destro: 70%; Profilo del pneumatico esterno destro: 70%; Riduzione: riduzione singola; Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/55 R 22.5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Sospensione: sospensione pneumatica
Numero di scomparti: 2
- Aftakas (PTO)
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 385/55 R 22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 R 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55 R 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: luchtvering
Aantal compartimenten: 2
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftuttak
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Sprzęg
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Liczba komór: 2
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Tomada da força
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 R 22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 R 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55 R 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de compartimentos: 2
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Decuplare motor
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 385/55 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 385/55 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: пневматическая подвеска
Количество отсеков: 2
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- PTO
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/55 R 22.5; Max. zaťaženie nápravy: 8500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/70 R 22.5; Max. zaťaženie nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 70%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 70%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 70%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 70%; Redukcia: jednoduchá redukcia; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/55 R 22.5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Počet oddielov: 2
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Kupévärmare
- PTO
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 R 22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 R 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enkelreduktion; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55 R 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: luftfjädring
Antal fack: 2
- Araç ısıtıcısı
- Isıtıcı
- Kaplin
- PTO
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme