MAN 18.314 , Manual , 6 Cylinder teherautó alváz



































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei










- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: 18.314, nap
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 295/60 R - 22.5; Maximális tengelyterhelés: 6700 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80 R - 22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%
Kár: sérülésmentes
- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Side skirts
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
= More information =
Damages: none
= More information =
Cab: 18.314, day
Front axle: Tyre size: 295/60 R - 22.5; Max. axle load: 6700 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Tyre size: 295/80 R - 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Странични престилки
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Luftfederung
- Sideskirts
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: 18.314, Tag
Vorderachse: Refenmaß: 295/60 R - 22.5; Max. Achslast: 6700 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Refenmaß: 295/80 R - 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Sideskørter
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: 18.314, day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 295/60 R - 22.5; Maks. akselbelastning: 6700 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80 R - 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Πλευρικές ποδιές
- Faldones laterales
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Cabina: 18.314, día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295/60 R - 22.5; Carga máxima del eje: 6700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80 R - 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
- Sivuhelmat
- Jupes latérales
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Cabine: 18.314, jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 295/60 R - 22.5; Charge maximale sur essieu: 6700 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80 R - 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Zračni ovjes
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Dubbele banden
- Luchtvering
- Sideskirts
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
= Bijzonderheden =
Afmeting achter de cabine 620 cm, en laadhoogte 94 cm
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: 18.314, dag
Vooras: Bandenmaat: 295/60 R - 22.5; Max. aslast: 6700 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Bandenmaat: 295/80 R - 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Luftfjæring
- Sideskjermplate
- Resory
- Spoilery boczne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: 18.314, dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 295/60 R - 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 6700 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80 R - 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Saias laterais
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: 18.314, dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295/60 R - 22.5; Máx carga por eixo: 6700 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80 R - 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Danos: nenhum
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: 18.314, кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 295/60 R - 22.5; Макс. нагрузка на ось: 6700 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Размер шин: 295/80 R - 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
- Postranné zásterky
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Luftfjädring
- Sidokjolar
= Ytterligare information =
Hytt: 18.314, dag
Framaxel: Däckets storlek: 295/60 R - 22.5; Max. axellast: 6700 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80 R - 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Skada på fordon: skadefri
- Yan etekler
- Yaprak yaylı süspansiyon