Renault Major 385 Disponible! Camion Pays-Bas! 2 culasses teherautó alváz



















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei










Hinterachse 1: Reduzierung: Ausenplanetenachsen; Federung: Blattfederung
Hinterachse 2: Reduzierung: Ausenplanetenachsen; Federung: Blattfederung
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: mäßig
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Bagaksel 1: Reduktion: navreduktion; Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 2: Reduktion: navreduktion; Affjedring: bladaffjedring
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: moderat
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Rear axle 1: Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
Rear axle 2: Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: moderate
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Eje trasero 1: Reducción: reducción de cubo; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 2: Reducción: reducción de cubo; Suspensión: suspensión de ballestas
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: moderado
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Essieu arrière 1: Réduction: moyeux réducteurs; Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 2: Réduction: moyeux réducteurs; Suspension: suspension à lames
État général: moyen
État technique: bon
État optique: puissant
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Achteras 1: Reductie: naafreductie; Vering: bladvering
Achteras 2: Reductie: naafreductie; Vering: bladvering
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: matig
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Oś tylna 1: Redukcja: redukcja piasty; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 2: Redukcja: redukcja piasty; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: umiarkowanie
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Eixo traseiro 1: Redução: redução do cubo; Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 2: Redução: redução do cubo; Suspensão: suspensão de molas
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: moderada
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Задний мост 1: Редуктор: редуктор ступицы; Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 2: Редуктор: редуктор ступицы; Подвеска: рессорная подвеска
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: удовлетворительное
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Bakaxel 1: Minskning: minskning av nav; Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 2: Minskning: minskning av nav; Fjädring: bladfjädring
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: måttlig
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)