Új Volvo FMX 500 10x4 Twin Steer Chassis E6e - 2 UNITS - NEW/UNUSED - Dir teherautó alváz



































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei


















- Leaf spring suspension
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg
Technical condition: very good
Please contact Paul Kaalen for more information
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg
Technischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Paul Kaalen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Teknisk stand: meget god
- Suspensión
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg
Estado técnico: muy bueno
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
État technique: très bon
- Bladvering
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg
Technische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Paul Kaalen
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Stan techniczny: bardzo dobrze
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg
Estado técnico: muito bom
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Техническое состояние: очень хорошее
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg
Tekniskt tillstånd: mycket bra