Mercedes-Benz ACTROS 2544 L with Spitzer Body + SPITZER 31m3 trailer teherautó lisztszállító + pótkocsi
PDF
Megosztás
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram















Hirdetni szeretne?
1/7
PDF
Megosztás
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
22 000 EUR
Nettó ár
≈ 8 784 000 Ft
27 940 EUR
Bruttó ár
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Márkanév:
Mercedes-Benz
Modell:
ACTROS 2544 L with Spitzer Body + SPITZER 31m3 trailer
Típus:
teherautó lisztszállító
Gyártási év:
2006
Futásteljesítmény:
1 477 km
Térfogat:
0,909 m³
Helyszín:
Magyarország
Ercsiaz Öntől való 7631 km
Feltöltés dátuma:
2025. márc. 6.
Autoline azonosító:
QE44662
Mercedes-Benz ACTROS 2544 L with Spitzer Body + SPITZER 31m3 trailer teherautó
Márkanév:
Mercedes-Benz
Modell:
ACTROS 2544 L with Spitzer Body + SPITZER 31m3 trailer
Típus:
teherautó lisztszállító
Gyártási év:
2006
Futásteljesítmény:
1 477 km
Térfogat:
0,878 m³
Leírás
Modell:
Spitzer Body
Tartály
Alumínium
Kompresszor
Fülke
Hálófülke
Fedélzeti komputer
Klíma
Gázrugós ülések
Autórádió
Tükör fűtés
Tempomat
Tachográf
Elektromos ablakemelők
Elektromos tükrök
Fényszórók
Ködlámpa
Állapot
Állapot:
használt
További szolgáltatások
Jármű szállítási szolgáltatás
Spitzer 1831/3ZM pótkocsi
Karosszéria
Szerszámosláda
Állapot
Állapot:
használt
Fontos
Ez az ajánlat tájékoztató jellegű. Pontosabb információkért kérjük forduljon az eladóhoz.
Vásárlási tippek
Eladó elérhetőségei
Eladóhoz való feliratkozás
David Tarján
Nyelvek:
magyar, német, angol
Сím
Magyarország, 2451, Ercsi
Üzenet küldése
Eladó elérhetőségei

Premium Flow Solutions Kft.
5 éve az Autoline-nál
5.0
1 értékelés
Eladóhoz való feliratkozás
+36 70 604...
Mutat
+36 70 604 4575
Kérdezze az eladót
PDF
Megosztás
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Gépeket vagy járműveket szeretne eladni?
Mi segítünk!
Hasonló hirdetések
23 900 EUR
≈ 9 543 000 Ft
620 000 km
Teljesítmény
394 LE (290 kW)
Üzemanyag
dízel
Térfogat
42,01 m³
Kerékképlet
6x2
Kapcsolatfelvétel az eladóval
57 000 EUR
≈ 22 760 000 Ft
2017
Teljesítmény
400 LE (294 kW)
Euró
Euro 6
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
25 010 kg
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
pneumatikus/pneumatikus

Kapcsolatfelvétel az eladóval
6 000 000 Ft
≈ 15 030 EUR
2008
1 455 395 km
Teljesítmény
440 LE (323 kW)
Euró
Euro 4
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
28 090 kg
Térfogat
58 m³

Kapcsolatfelvétel az eladóval
23 900 EUR
≈ 9 543 000 Ft
620 000 km
Teljesítmény
394 LE (290 kW)
Üzemanyag
dízel
Térfogat
42,01 m³
Kerékképlet
6x2
Kapcsolatfelvétel az eladóval
23 900 EUR
≈ 9 543 000 Ft
620 000 km
Teljesítmény
394 LE (290 kW)
Üzemanyag
dízel
Térfogat
42,01 m³
Kerékképlet
6x2
Kapcsolatfelvétel az eladóval
24 500 EUR
≈ 9 782 000 Ft
2018
1 042 000 km
Teljesítmény
395 LE (290 kW)
Euró
Euro 6
Üzemanyag
dízel
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
rugó/pneumatikus
Kapcsolatfelvétel az eladóval
24 600 EUR
≈ 9 822 000 Ft
2008
944 000 km
Teljesítmény
440 LE (323 kW)
Euró
Euro 5
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
24 080 kg
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
pneumatikus/pneumatikus

Kapcsolatfelvétel az eladóval
53 500 EUR
≈ 21 360 000 Ft
2017
307 000 km
Teljesítmény
400 LE (294 kW)
Euró
Euro 6
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
27 855 kg
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
pneumatikus/pneumatikus

Kapcsolatfelvétel az eladóval
57 000 EUR
≈ 22 760 000 Ft
2017
Teljesítmény
400 LE (294 kW)
Euró
Euro 6
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
25 010 kg
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
pneumatikus/pneumatikus

Kapcsolatfelvétel az eladóval
56 000 EUR
≈ 22 360 000 Ft
2017
Teljesítmény
400 LE (294 kW)
Euró
Euro 6
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
25 010 kg
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
pneumatikus/pneumatikus

Kapcsolatfelvétel az eladóval
57 000 EUR
≈ 22 760 000 Ft
2017
Teljesítmény
400 LE (294 kW)
Euró
Euro 6
Üzemanyag
dízel
Teherbírás
25 010 kg
Kerékképlet
6x2
Felfüggesztés
pneumatikus/pneumatikus

Kapcsolatfelvétel az eladóval
68 000 USD
≈ 62 630 EUR
≈ 25 010 000 Ft
2004
690 000 km
Térfogat
50 m³
Kapcsolatfelvétel az eladóval
It is equipped with a GHH-Rand CG-80 compressor, which was factory refurbished in 2016 , well serviced
The truck is well-equipped, featuring:
Intarder (flawless, no need to press the brake)
16-speed pre-torque braking (you don’t feel when it shifts)
Automated renewal (only two pedals)
Programmable freewheel transmission, which coasts automatically and then engages engine braking on downhill slopes to slow down before resuming coasting. It only consumes fuel when necessary.
Crawl assistant, stuck-assist, and ramp assist with directional function (similar to tractors: press the gas slightly, move the lever forward or backward, and it moves in that direction, very useful when reversing).
Cruise control and downhill speed control
Electric sun visor that lowers at the push of a button
Apple CarPlay head unit with 4 speakers and 3D sound (everything works).
Fully air-suspended system, including all axles and the cab.
Daytime running lights and work lights (all lights are legally compliant).
VDO 3.0 tachograph with unlimited log downloads and automatic data aggregation.
Both the truck and the trailer have 4 chambers each. The chambers can be filled separately with air, allowing switching between silos without turning off the system. In case of additional loading, they can operate economically, as pressure builds up instantly without needing to fill the entire system.
The truck’s chambers hold about 4 tons each
The trailer’s largest chamber holds 5.5 tons, the smallest 3.5 tons (highly configurable)
80mm unloading system, each unit has a shared unloading pipe
The truck unloads from the side, the trailer unloads from the back
Recent maintenance and replacements (in the last 200,000 km):
Alternator (refurbished, original one kept)
Starter motor (refurbished, original one kept)
Gearbox overhauled, including new components such as motor end cover, clutch housing, clutch master cylinder, transmission bell housing, and pre-torque brake system
Differential replaced in August
Major servicing at technical inspection
Trailer brake and electrical system overhauled in spring, including replacement of one axle
Towing hitch replaced, fitted with a factory Spitzner part
All wheels are aluminum for weight reduction
Total weight approximately 15,500 kg with a ¼ full tank
Tanker configuration is officially registered in documents
Eligible for axle weight discounts (registration may still be valid)
The truck was factory-assembled at Spitzer, not put together by a dealership, meaning it is well-balanced and can be loaded efficiently within axle load limits.
The truck is ready to drive immediately, as it is used daily.