Mercedes-Benz Ecoliner 1124 AF 4x4 Feuerwehr - Firetruck - Pompiers - Bomberos tűzoltóautó





























































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei

























- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Air horn
- Double passenger seat
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
= Remarks =
Leichtes Löschfahrzeug - Tank 2000 Liter - Baujahr 1994
Pumpe Ziegler FP16/8 - 1600 Liter / Minute - 2X Schlauchaufroller + 1 Pistole
Lichtmast - Strohmgenerator benzin HONDA EM 4500S - Stehende Monitor - Ventilatoren
Spritzreihe unten hinten
= More information =
Bodywork: Fire truck
Transmission: Mercedes, 6 gears, Manual gearbox
Tyre size: 10R22,5
Front axle: Max. axle load: 4400 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 7800 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Doppel Beifahrer sitz
- Lufthorn
- Motorbremse
= Anmerkungen =
Leichtes Löschfahrzeug - Tank 2000 Liter - Baujahr 1994
Pumpe Ziegler FP16/8 - 1600 Liter / Minute - 2X Schlauchaufroller + 1 Pistole
Lichtmast - Strohmgenerator benzin HONDA EM 4500S - Stehende Monitor - Ventilatoren
Spritzreihe unten hinten
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Getriebe: Mercedes, 6 Gänge, Schaltgetriebe
Refenmaß: 10R22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 4400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 7800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
- Motorbremse
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Transmission: Mercedes, 6 gear, Manuel gearkasse
Dækstørrelse: 10R22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Κόρνα αέρα
- Φρένο κινητήρα
- Bocina de aire
- Freno motor
- Suspensión
= Comentarios =
Camión de bombeo ligero - Tanque de 2000 litros - Año de fabricación 1994
Bomba Ziegler FP16/8 - 1600 litros / minuto - 2X CarreteS + 1X Pistola
Mástil de luz - Generador gasolina HONDA EM 4500S + monitor + ventiladores.
Rampa de spray de agua trasero a debajo.
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Transmisión: Mercedes, 6 marchas, Cambio manual
Tamaño del neumático: 10R22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Moottorin jarru
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Frein Moteur
- Siege double passager
- Suspension de feuille
= Remarques =
Pompe légère - Réservoir 2000 litres - Année de construction 1994
Pompe Ziegler FP16/8 - 1600 litres / minute - 2X Enrouleurs + 1x Pistolet
Mât lumineuse - Generateur Essensce HONDA EM 4500S + Moniteur de posage - Ventilateurs
Rampe de spray derrière en bas
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Transmission: Mercedes, 6 vitesses, Commande manuelle
Dimension des pneus: 10R22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Zračna sirena
- Freno motore
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele bijrijderstoel
- Luchthoorn
- Motorrem
= Bijzonderheden =
Lichte pompauto - Tank 2000 liter - Bouwjaar 1994
Pomp Ziegler FP16/8 - 1600 liter / minuut - 2X Haspel + 1 Pistool
Lichtmast - stroomgroep benzine HONDA EM 4500S - Staande Monitor - Ventilators
sproeibaar achteraan onderkant
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Transmissie: Mercedes, 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 10R22,5
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 7800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Lufthorn
- Motorbrems
- Hamulec silnikowy
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Pędnia: Mercedes, 6 biegi, Manualna skrzynia biegów
Rozmiar opon: 10R22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Suspensão de molas
- Travão de motor
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Transmissão: Mercedes, 6 velocidades, Caixa de velocidades manual
Tamanho dos pneus: 10R22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Трансмиссия: Mercedes, 6 передачи, Механическая коробка передач
Размер шин: 10R22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Motorbroms
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Transmission: Mercedes, 6 växlar, Manuell
Däckets storlek: 10R22,5
Framaxel: Max. axellast: 4400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 7800 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon