A SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi hirdetett termék elkelt, és ezért nem szerepel a keresésben!
Hasonló hirdetések
Küller Wupertal vákuum félpótkocsi Küller Wupertal 3 900 EUR Vákuum félpótkocsi 1991 29 m³ Németország, Munich
WEILTON vákuum félpótkocsi WEILTON ár érdeklődésre Vákuum félpótkocsi 2015 Egyesült Királyság, Howden
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi - Autoline
Eladva
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 1 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 2 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 3 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 4 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 5 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 6 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 7 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 8 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 9 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 10 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 11 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 12 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 13 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 14 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 15 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 16 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 17 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 18 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 19 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 20 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 21 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 22 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 23 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 24 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 25 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 26 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 27 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 28 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 29 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 30 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 31 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 32 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 33 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 34 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 35 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 36 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 37 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 38 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 39 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 40 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 41 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 42 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 43 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 44 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 45 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 46 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 47 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 48 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 49 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 50 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 51 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 52 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 53 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 54 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 55 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 56 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 57 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 58 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 59 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 60 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 61 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 62 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 63 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 64 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 65 - Autoline
SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi | Kép 66 - Autoline
1/66
Gyártási év: 2025
Térfogat: 30 000 l
Saját tömeg: 7 380 kg
Össztömeg: 38 500 kg
Helyszín: Lengyelország Brzeg7316 km to "United States/Columbus"
Feltöltés dátuma: több mint egy hónapja
Autoline azonosító: KG33320
Tartály
Rozsdamentes acél
Kompresszor
Rekeszek száma 1
Tengelyek
Tengelyek: 3
Felfüggesztés: pneumatikus/pneumatikus
Fékek: tárcsa
Fékek
ABS
EBS
Állapot
Állapot: használt

Részletes információk — SZUMLAKOWSKI - VACUM vákuum félpótkocsi

Angol
Technical data:
capacity 25000-35000 liters
comparments: 1-4
breakwaters: 2-3
tank made of stainless steel AISI304 or 316L, thickness 5 mm
all structural elements of the tank made of stainles steel (ribs around the tank, tank supports, fastening of the catch plate)
cylindrical tank shape
working pressure < 0.05 Mpa
negative pressure < 0.09 Mpa

Chassis:
3-axle self-supporting trolley
frame made of stainless steel AISI304
3 disc axles JOST (former Mercedes Daimler-Chrysler), load capacity 9 tons each axle (3x9.000kg)
pneumatic suspension
first lifting axle
single polyethylene mudguards (6 pcs.), rear mudguards with mud flaps
ECE compliant side underrun protection
two-way support legs with a flat foot
steel or aluminum rims
tires 385/65 R22.5
HALDEX braking system with automatic brake force regulation and EB+ anti-lock system
24 V electrical system in accordance with ECE
rear combination lights mounted in the bumper
license plate lighting
marker lights
side lighting
reflective boards (2 pcs.)
15-pin socket and ABS/EBS socket
2 wedges with fastening
tool box with lock

Fittings and accessories:
JUROP LC420 HDR CW liquid-cooled compressor with hydraulic (or other) drive, compressor capacity max 12000 l/min (tractor drive is secured by the Ordering Party, required demand 140bar and flow 136L/min)
hydraulically hinged rear bottom, hydraulic clamping locks (4 pcs.)
upper inspection hatch DN500 at the front equipped with 2 hooks for attaching a ladder
drain valve DN 100 ended with STORZ coupling
liquid level gauge DN50 pipe with shut-off valves and a bottom valve for cleaning the glass
separator in the front part of the tanker with a drain valve 2” suction line DN100
upper float valve in the tank, DN100 connection
storage for hose-trough type made of acid-proof steel
Dane techniczne:
pojemność 25000-35000 litrów
ilość komór: 1-4
ilość falochronów: 2-3
zbiornik wykonany ze stali kwasoodpornej AISI304 lub 316L, grubość płaszcza 5 mm
wszystkie elementy konstrukcyjne zbiornika wykonane ze stali kwasoodpornej (wręgi opasające zbiornik, podpory zbiornika, mocowanie płyty zaczepowej)
kształt zbiornika cylindryczny
ciśnienie robocze < 0,05 Mpa
podciśnienie < 0,09 Mpa

Podwozie:
3 osiowy samonośny wózek jezdny
rama wykonana ze stali nierdzewnej AISI304
3 osie tarczowe JOST (dawny Mercedes Daimler-Chrysler), nośność konstrukcyjna 9 ton każda oś (3x9.000kg)
zawieszenie pneumatyczne
pierwsza oś podnoszona
pojedyncze błotniki polietylenowe (6 szt.), tylne błotniki z chlapaczami
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodne z ECE
dwuzakresowe nogi podporowe z płaską stopą
felgi stalowe lub aluminiowe
ogumienie 385/65 R22,5
układ hamowania HALDEX z automatyczną regulacją siły hamowania i systemem anty-blokującym EB+
instalacja elektryczna 24 V zgodna z ECE
światła tylne zespolone zamontowane w zderzaku
oświetlenie tablicy rejestracyjnej
światła obrysowe
oświetlenie boczne
tablice odblaskowe (2 szt.)
gniazdo 15-to pinowe oraz gniazdo ABS/EBS
2 kliny z mocowaniem
skrzynka narzędziowa z zamkiem

Armatura i osprzęt:
kompresor JUROP LC420 HDR CW chłodzony cieczą z napędem hydraulicznym (lub inny), wydajność kompresora max 12000 l/min (napęd od ciągnika siodłowego zabezpiecza Zamawiający, wymagane zapotrzebowanie 140bar i przepływ 136L/min)
dennica tylna uchylna hydraulicznie, zamki dociskające hydrauliczne (4 szt.)
górny właz inspekcyjny DN500 z przodu wyposażony w 2 haki do zaczepienia drabiny
spust zasuwa DN 100 zakończona złączem STORZ
płynowskaz rura DN50 z zaworami odcinającymi i dolnym zaworem do czyszczenia szkła
separator w przedniej części cysterny z zaworem spustowym 2” linia ssąca DN100
zawór pływakowy górny w zbiorniku przyłącze DN100
schowek na węże typu-koryto wykonane ze stali kwasoodpornej