Montracon lowbed, ABS, SAF, Hollandisches Kennzeichen/dutch registration alacsony alvázkeretű félpótkocsi





















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei






































Syteem funktionniert nicht,
Kann abgenommen werden
Schone hart holz Boden
Sauber Chassis, ohne Rost
= Firmeninformationen =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 205 65 R 17,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Federung: hydraulische Federung
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OR-98-TN
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OR-98-TN
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
System in is not working
Can be removed
Nice hard wooden floor
Clean chassis, without rost
= Dealer information =
Homepage: kapcsolattartók mutatása
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Tyre size: 205 65 R 17,5
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Suspension: hydraulic suspension
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: OR-98-TN
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Suspensión: suspensión hidráulica
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: OR-98-TN
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Le systeme ne marche pas
Une fois enleve vous aurez un fond propre, de bois dur
chassis propre, sans rouille
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 205 65 R 17,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Suspension: suspension hydraulique
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OR-98-TN
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 205 65 R 17,5
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Vering: luchtvering
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Vering: hydraulische vering
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: OR-98-TN
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OR-98-TN
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Suspensão: suspensão hidráulica
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: OR-98-TN
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OR-98-TN
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OR-98-TN
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information