Benalu Optiliner 106 billenős félpótkocsi

































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei

















Naczepa aluminiowa BENALU OPTILINER 58m3 - ROK 2019
Masa własna naczepy pustej: 6000,00 KG (+/-3%)
Aluminiowe podwozie, Układ jezdny :
- Rama aluminiowa „gęsia szyja”
- 3 osie JOST/MERCEDES, hamulce tarczowe 430 mm, EP 120,
- zawieszenie pneumatyczne JOST/Mercedes Benz z zaworem podnoszenia/opuszczania,
automatyczne poziomowanie do jazdy
- przednia oś podnoszona, sterowana automatycznie
- 6 x opony MICHELIN 385/65 R22,5, profil drogowy
- 6 felg aluminiowych ALCOA
- system EBS 2S/2M Wabco D ISO z automatycznym zaworem bezpieczeństwa
- układ elektryczny 24V według norm ISO, 2 x 7-pinowe gniazda, instalacja elektryczna ADR
- półokrągłe błotniki z chlapaczami
- składany tylny zderzak
- kliny pod koła z uchwytami
- boczne osłony przeciwnajazdowe wg norm EG, składane
- blokada skrzyni ładunkowej HYFIX
- automatyczne opuszczanie tyłu naczepy przy kiprowaniu dla większej stabilności podczas wywrotu
- podpory postojowe aluminiowe
- pojedynczy kosz na koło zapasowe
- manometr
- skrzynka narzędziowa
Aluminiowe nadwozie:
- gładkie ściany z profili aluminiowych 2x2,2mm
- długość użytkowa 10,6 m
- wysokość ścian 2,20 m – 58 m3
- szerokość wewnętrzna: 2,48 m - paletowa
- grubość podłogi skrzyni ładunkowej 8 mm wzmocniona podłoga, stopy aluminium o
podwyższonej wytrzymałości i odporności na ścieranie, możliwość wjeżdżania 5t wózkiem
widłowym ISO
- wzmocnienia poprzeczne podłogi co 268 mm
- Klapo-drzwi uniwersalne, żebrowane, z dwoma zamkami, uszczelnione, usuwana górna belka, dwa otwory zbożowe, sterowanie pneumatyczne klapy
- rolowana plandeka 650 g/m2 z trzema podłużnymi aluminiowymi sztabami
- aluminiowy podest na ścianie czołowej z dostępem lewej stronie
- drabina 3,5 m pod muldą
- pasy odblaskowe z tyłu i boku naczepy
Układ hydrauliczny:
- siłownik EDBRO, wysięg 7,60 m
- 3/4´´ hydrauliczne przyłącze, ciśnienie robocze do 170 BAR
Lakierowanie:
- skrzynia, siłownik – kolor z palety RAL6018
- rama – czyste odtłuszczone polerowane aluminium
- części stalowe – w kolorze czarnym
- plandeka w kolorze zielonym
Stan oceniam na bardzo dobry - naczepa nie wymaga żadnego wkładu finansowego.