General Trailers * 37 CUB * FULL ALUMINIUM * 4X2 * billenős félpótkocsi







































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei































- Tárcsafékek
- Vonófej
- Air suspension system
- Disc brakes
- Trailer coupling
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65/22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Functional
Tipper: Back
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Závěs pro přívěs
- Anhängerkupplung
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65/22.5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Kipper: Hinten
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Luftaffjedring
- Skivebremser
- Trækstang
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65/22.5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Δισκόφρενα
- άγκιστρο ρυμούλκησης
- Frenos de disco
- Gancho de remolque
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65/22.5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Volquete: Trasera
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Levyjarrut
- Vetokoukku
- Crochet de traction
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65/22.5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Kipper: Arrière
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Poluga za vuču
- Zračni ovjes
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
- Lucht veringsysteem
- Schijfremmen
- Trailer coupling
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65/22.5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Kipper: Achter
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Skivebremser
- Tilhengerfeste
- Hak do holowania
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65/22.5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Gancho de reboque
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65/22.5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
- Фаркоп
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65/22.5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Самосвал: Сзади
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Vzduchové odpruženie
- Ťažné zariadenie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
- Släpvagnskoppling
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65/22.5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Havalı süspansiyon
- Çeki demiri