Pacton TUV | 2018 | Hardwooden floor | Drumbrakes függönyponyvás félpótkocsi





















Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei








































Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Kennzeichen: OR-05-NG
Wenden Sie sich an Olivier Pronk, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Registreringsnummer: OR-05-NG
Kontakt Olivier Pronk for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Price: On request
Registration number: OR-05-NG
Please contact Olivier Pronk for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Matrícula: OR-05-NG
Póngase en contacto con Olivier Pronk para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Numéro d'immatriculation: OR-05-NG
Veuillez contacter Olivier Pronk pour plus d'informations
Assen en banden:
As 1 VALX trommelremmen
Bandenmaat 385/65- R 22.5 profiel links: 56% rechts: 82%
As 2 VALX trommelremmen
Bandenmaat 385/65- R 22.5 profiel links: 61% rechts: 73%
As 3 VALX trommelremmen
Bandenmaat 385/65- R 22.5 profiel links: 25% rechts: 32%
Opties:
Aluminium zijborden 400mm hoog
Aluminium huifplanken
Hardhouten vloer
Valx trommelremmen
TÜV certificaat 32 ton
Schuifdak
Documentenkoker
Wielkeggen
2 x 4 schuifrongen op vaste positie
Ferryogen 2 x 4 stuks
Bindhaken in de zijrand 2 x 30 stuks (2.000 kg per stuk)
Sterke zijranden
Verzinkte vloerplaat op achterste deel hardhouten vloer
ADR bord op achterdeur
A-bord op achterdeur
Afmetingen:
Chassislengte: 13.640 mm.
Carrosserie: Pacton schuifzeil carrosserie met zijborden 5-delig, schuifdak + Ladung sicherungs-certificaat.
Randbreedte: 2.470 mm.
Chassishoogte: 1.310 mm.
Koppelingshoogte: 1.150 mm.
Wielbasis: 7.800 mm.
Totale lengte: 13.890 mm
Totale breedte: 2.550 mm.
Kopstraal: 2.040 mm. max.
Totale hoogte: 4.030 mm.
Vloerhoogte: 1.310 mm.
Kopp. Steunpoot: 2.400 mm.
Inwendige lengte: 13.620 mm.
Inwendige breedte: 2.470 mm.
Inw. tussen rongen: 2.470 mm.
Inwendige hoogte: 2.680 mm.
Insteekhoogte zij: 2.600 mm.
Insteekhoogte achter: 2.600 mm.
Insteekbreedte achter: 2.460 mm.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Prijs: Op aanvraag
Kenteken: OR-05-NG
Neem voor meer informatie contact op met Olivier Pronk
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Numer rejestracyjny: OR-05-NG
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Olivier Pronk
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Número de registo: OR-05-NG
Contacte Olivier Pronk para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Регистрационный номер: OR-05-NG
Свяжитесь с Olivier Pronk для получения дополнительной информации
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Registreringsnummer: OR-05-NG
Kontakta Olivier Pronk för mer information