Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / hűtős félpótkocsi

























Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei










































= More information =
Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Functional
Cooling engine: diesel and electric (7500 operating hours diesel)
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Marnix kaan for more information
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hűtőmotor: dízel és elektromos (7500 üzemóra dízel)
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (7500 provozní hodiny diesel)
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (7500 Betriebsstunden Diesel)
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (7500 driftstimer diesel)
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
= Más información =
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (7500 horas de funcionamiento diésel)
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
= Plus d'informations =
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Moteur frigorifique: diesel et électrique (7500 heures de fonctionnement diesel)
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (7500 ore di funzionamento diesel)
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch (7500 draaiuren diesel)
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (7500 godziny pracy olej napędowy)
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (7500 horas de funcionamento diesel)
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (7500 часы работы дизельное топливо)
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (7500 prevádzkové hodiny diesel)
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Motor för kylning: diesel och el (7500 körtimmar diesel)
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt