LAG 20FT, empty weight 3.540kg, BPW, ADR (EXII, EXII, FL, AT), NL, A konténerszállító félpótkocsi



























Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















- ADR
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22,5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 95%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 95%; Gumiabroncs profilja jobbra: 95%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 95%; Gumiabroncs profilja jobbra: 95%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: LAG O-3-CC
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: ON-20-KZ
- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
2014 LAG 20FT ADR chassis with ABS/EBS, BPW ECO-PLUS axles with drum brakes, ADR (EXII, EXIII, FL, AT) valid until 09-01-2026, 1x20FT, empty weight: 3,540kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 15/17/15mm; R: 14/16/15mm), Dutch registration with valid technical inspection (APK) until 09-01-2026
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22,5
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 90%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 95%; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 95%; Suspension: hydraulic suspension
Functional
Make of bodywork: LAG O-3-CC
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: ON-20-KZ
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
- ADR
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65 R22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Funkční
Značka karoserie: LAG O-3-CC
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: dobrý
Identifikace
Registrační číslo: ON-20-KZ
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
2014 LAG 20FT ADR-Chassis mit ABS/EBS, BPW ECO-PLUS-Achsen mit Trommelbremsen, ADR (EXII, EXIII, FL, AT) gültig bis 01.09.2026, 1x20FT, Leergewicht: 3.540 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22.5-Reifen (L: 15/17/15 mm; R: 14/16/15 mm), niederländische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion (APK) bis 01.09.2026
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 95%
Funktionell
Marke des Aufbaus: LAG O-3-CC
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: ON-20-KZ
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 95%
Funktionelle
Karosserifabrikat: LAG O-3-CC
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: ON-20-KZ
- Αερανάρτηση
- ADR
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Funcional
Marca carrocería: LAG O-3-CC
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: ON-20-KZ
- Ilmajousitus
- ADR
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 95%
Pratique
Marque de construction: LAG O-3-CC
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: ON-20-KZ
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- ADR
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65 R22,5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 95%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 95%; Profilo del pneumatico destra: 95%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 95%; Profilo del pneumatico destra: 95%
Funzionale
Marca della carrozzeria: LAG O-3-CC
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: buono
Identificazione
Numero di immatricolazione: ON-20-KZ
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
2014 LAG 20FT ADR-chassis met ABS/EBS, BPW ECO-PLUS assen met trommelremmen, ADR (EXII, EXIII, FL, AT) geldig t/m 09-01-2026, 1x20FT, leeggewicht: 3.540kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 15/17/15mm; R: 14/16/15mm), Nederlandse registratie met geldige technische keuring (APK) t/m 09-01-2026
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 95%
Functioneel
Merk opbouw: LAG O-3-CC
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: ON-20-KZ
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- ADR
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 95%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: LAG O-3-CC
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: ON-20-KZ
- ADR
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 95%
Funcional
Marca da carroçaria: LAG O-3-CC
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: ON-20-KZ
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 95%
Функциональность
Марка кузова: LAG O-3-CC
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: ON-20-KZ
- ADR
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65 R22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Funkčné
Značka karosérie: LAG O-3-CC
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: dobré
Identifikácia
Registračné číslo: ON-20-KZ
- ADR
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 95%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: LAG O-3-CC
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: ON-20-KZ
- Havalı süspansiyon