Új Camro CNL27.20 rönkszállító félpótkocsi































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei

















WYMIARY (+/- 2 %):
Długość całkowita ~10.900 mm
Maksymalna szerokość zewnętrzna z poszerzeniem 2.540 mm
Wysokość nad siodłem - do ustalenia
PARAMETRY KONSTRUKCYJNE/ADMINISTRACYJNE:
Ciężar własny pojazdu gotowego do jazdy ok. 6000 kg
Dopuszczalny całkowity ciężar pojazdu 33.000 kg
Dopuszczalna ładowność 27.000 kg
Maksymalny nacisk na siodło 13.000 kg
PODWOZIE:
- Rama wykonana z wysokogatunkowej stali S 690 QL
- 2 osie marki SAF o nośności technicznej 10.000 kg każda.
- Skręt wymuszany hydraulicznie.
- 2" sworzń królewski firmy JOST.
- Ogumienie bliźniacze 315/70 R 22,5 – 8 sztuk wraz z felgami stalowymi + 1 koło zapasowe z wciągarką
UKŁAD HAMULCOWY (bębnowy):
- Dwuprzewodowy WABCO.
- Zawór PREV.
- EBS typ: 2S/2M.
- Programowanie w siedzibie producenta
ZAWIESZENIE:
- Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
- Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
- Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
UKŁAD ELEKTRYCZNY :
- Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
WYPOSAŻENIE:
- System ław z kłonicami w konfiguracji: 2 ławy stałe w części przedniej, 3 ławy "luźne" połączone łańcuchem, 3 ławy mocowane do belki przesuwnej hydraulicznie
- Istnieje możliwość montażu ław z kłonicami dostarczonych przez klienta
- Sterowanie przewodowe wymuszaniem skrętu
- Sterowanie radiowe wymuszaniem skrętu
- 2 kliny pod koła
- Agregat hydrauliczny 3 kw 24V DC - do obsługi systemu wymuszania skrętu
- Szybkozłącza hydrauliczne do podłączenia zasilania przesuwu ław z ciągnika
- Osłony kół wykonane z blachy aluminiowej, ryflowanej lub plandeki
- Aluminiowe bariery antyrowerowe
- Skrzynka narzędziowa
- Manometr do kontroli ciśnienia w zawieszeniu
- Aluminiowa belka świateł z homologacją
- Rama oklejona taśmą odblaskową z homologacją
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma jedynie charakter informacyjny.