Új Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR alacsony alvázkeretű félpótkocsi











































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei

































Für Informationen rufen Sie bitte an: kapcsolattartók mutatása (NL-GB-D)
Wir tun unser Möglichstes, um Ihnen korrekte Informationen über die ausgestellten Fahrzeuge zu geben. Aus den Informationen auf unserer Website können keine Rechte abgeleitet werden. Zwischenverkauf vorbehalten.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Funktionell
Ladebordwand: Ja
Höhe der Ladefläche: 75 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Funktionelle
Læssebagsmæk: Ja
Gulvhøjde i lastrum: 75 cm
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
For information please call: kapcsolattartók mutatása (NL-GB-D)
We do our utmost to provide you with correct information of our displayed vehicles. No rights can be derived from the information shown on our website. Intermediate sales reserved.
= More information =
Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 4: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Functional
Tail lift: Yes
Height of cargo floor: 75 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Funcional
Trampilla elevadora: Sí
Altura piso de carga: 75 cm
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Pratique
Trappe de chargement: Oui
Hauteur du plancher de chargement: 75 cm
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
wielkuilen
Gieksleuf
Voertuigvoorbereiding voor montage van hydraulische (2-delige) kleppen
2 hydraulische valsteunen achter
TrailerInformationModul
Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: kapcsolattartók mutatása (NL-GB-D)
Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website.
Tussenverkoop voorbehouden.
= Bedrijfsinformatie =
Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: kapcsolattartók mutatása (NL-GB-D)
Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website. Tussenverkoop voorbehouden.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 4: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Functioneel
Laadklep: Ja
Hoogte laadvloer: 75 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Tak
Wysokość podłogi ładowni: 75 cm
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Funcional
Monta-cargas: Sim
Altura do piso da bagageira: 75 cm
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: Да
Высота грузового пола: 75 cm
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 4: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Funktionell
Baklucka: Ja
Höjd på lastgolv: 75 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra