Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi

PDF
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 1 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 2 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 3 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 4 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 5 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 6 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 7 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 8 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 9 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 10 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 11 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 12 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 13 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 14 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 15 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 16 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 17 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 18 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 19 - Autoline
Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi | Kép 20 - Autoline
Hirdetni szeretne?
1/20
PDF
Ár:
érdeklődésre
Érdeklődés az árról
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Márkanév: Goldhofer
Gyártási év: 2008
Első üzembehelyezés: 2008
Teherbíró képesség: 139 200 kg
Saját tömeg: 37 000 kg
Össztömeg: 176 200 kg
Helyszín: Hollandia Assen6551 km to "United States/Columbus"
Kereskedői cikkszám: 264545981
Feltöltés dátuma: több mint egy hónapja
Leírás
Külméret: 25,69 m × 2,75 m × 0,55 m
Karosszéria
A karosszéria méretei: 25,69 m × 2,75 m × 0,55 m
Tengelyek
Tengelyek: 8
Tengelytávolság: 1 360 mm
Kormányzott tengely
Ikerkerék
Első tengely: 285/70 R 19.5
Második tengely: 285/70 R 19.5
Harmadik tengely: 285/70 R 19.5
Negyedik tengely: 285/70 R 19.5
Ötödik tengely: 285/70 R 19.5
Állapot
Állapot: használt
Részletes információk
Szín: zöld

Részletes információk — Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) alacsony alvázkeretű félpótkocsi

Angol
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 285/70 R 19.5
Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 4: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 5: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 6: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 7: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 8: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt

Funktionell
Höhe der Ladefläche: 55 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Mark Hilbolling, Mark Hilbolling oder J.A. Gejas, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 285/70 R 19.5
Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 5: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 6: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 7: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 8: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj

Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 55 cm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas for yderligere oplysninger
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 285/70 R 19.5
Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 4: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 5: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 6: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 7: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 8: Max. axle load: 15000 kg; Steering

Functional
Height of cargo floor: 55 cm
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Financial information
Price: On request

Additional information
Please contact Mark Hilbolling, Mark Hilbolling or J.A. Gejas for more information
Teljes megjegyzés mutatása
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 285/70 R 19.5
Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 5: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 6: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 7: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 8: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección

Funcional
Altura piso de carga: 55 cm
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Mark Hilbolling, Mark Hilbolling o J.A. Gejas para obtener más información.
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 285/70 R 19.5
Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 5: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 6: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 7: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 8: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction

Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 55 cm
Superstructure extensible: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas pour plus d'informations
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/70 R 19.5
Vering: hydraulische vering
Achteras 1: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 4: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 5: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 6: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 7: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 8: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend

Functioneel
Hoogte laadvloer: 55 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Mark Hilbolling, Mark Hilbolling of J.A. Gejas
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 285/70 R 19.5
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 5: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 6: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 7: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 8: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy

Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 55 cm
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Mark Hilbolling, Mark Hilbolling lub J.A. Gejas
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 285/70 R 19.5
Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 5: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 6: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 7: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 8: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção

Funcional
Altura do piso da bagageira: 55 cm
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 285/70 R 19.5
Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 5: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 6: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 7: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 8: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление

Функциональность
Высота грузового пола: 55 cm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Mark Hilbolling, Mark Hilbolling или J.A. Gejas для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 285/70 R 19.5
Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 4: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 5: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 6: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 7: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 8: Max. axellast: 15000 kg; Styrning

Funktionell
Höjd på lastgolv: 55 cm
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas för mer information
Fontos
Ez az ajánlat tájékoztató jellegű. Pontosabb információkért kérjük forduljon az eladóhoz.
Vásárlási tippek
Biztonsági tippek
Eladó ellenőrzése

Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.

Ár ellenőrzés

Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.

Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.

Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.

Kétes előre fizetés

A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.

E típusú csalások tartalmazhatnak:
  • Előleg átutalása kártyára
  • Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
  • Átutalás "Meghatalmazott" részére
  • Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
  • Átutalás hasonló nevű cég számlájára
  • Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
  • Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
  • Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Csalást észlelt?
Értesítsen bennünket
Biztonsági tippek
PDF
Gépeket vagy járműveket szeretne eladni?
Mi segítünk!
Hasonló hirdetések
Ár érdeklődésre
2010
Teherbírás 40 600 kg Saját tömeg 17 000 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2011
Teherbírás 70 400 kg Saját tömeg 22 800 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2008
Teherbírás 114 500 kg Saját tömeg 46 700 kg Tengelyek 8
Hollandia, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
55 500 EUR ≈ 22 270 000 Ft
2009
Teherbírás 35 000 kg Saját tömeg 19 000 kg Tengelyek 3
Hollandia, Hoogerheide
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2007
Saját tömeg 13 000 kg Tengelyek 2
Hollandia, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
44 500 EUR ≈ 17 850 000 Ft
2009
Teherbírás 52 200 kg Saját tömeg 17 800 kg Tengelyek 5
Hollandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2009
Tengelyek 4
Hollandia, Amsterdam
Casteleijn Heavy Equipment
3 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2010
Teherbírás 40 600 kg Saját tömeg 17 000 kg Tengelyek 3
Hollandia, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2003
Teherbírás 32 540 kg Saját tömeg 24 960 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2010
Hollandia, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2013
Teherbírás 88 100 kg Saját tömeg 37 900 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2011
Teherbírás 44 000 kg Saját tömeg 11 500 kg Tengelyek 3
Hollandia, Mill
Matrax B.V.
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
1992
Teherbírás 43 600 kg Saját tömeg 20 400 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2011
Saját tömeg 34 500 kg
Hollandia, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2011
Teherbírás 37 120 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Saját tömeg 19 880 kg Tengelyek 3
Hollandia, Veen
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2023
Teherbírás 55 200 kg Felfüggesztés pneumatikus/pneumatikus Saját tömeg 11 300 kg Tengelyek 4
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2007
Teherbírás 117 600 kg Saját tömeg 27 800 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2025
Teherbírás 45 000 kg Tengelyek 1
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2009
Teherbírás 63 680 kg Saját tömeg 21 320 kg
Hollandia, Assen
De Borg Trading Company
11 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval
Ár érdeklődésre
2005
Teherbírás 36 400 kg Saját tömeg 13 200 kg Tengelyek 4
Hollandia, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 éve az Autoline-nál
Kapcsolatfelvétel az eladóval